MuscleMeat

2 x prikken of 1 x prikken

jeffreyxl

Advanced Bodybuilder
Waardering
46
Zit nu in bold 800 mg/week en test 500/week

Is het nu handiger voor minder bijwerkingen en gelijke test waarde om

2 x per week te zetten: maandag 400 bold + 250 test en donderdag again 400 mg bold + 250 test.

Of gewoon in 1 x per week 800 mg bold zetten en 500 test?

Om de 5 dagen.

Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt.

2x is beter voor stabiele waardes en iets mindere sides ipv,
Is het per se nodig? Nee
Voordelig? Ja

Zit nu in bold 800 mg/week en test 500/week

Is het nu handiger voor minder bijwerkingen en gelijke test waarde om

2 x per week te zetten: maandag 400 bold + 250 test en donderdag again 400 mg bold + 250 test.

Of gewoon in 1 x per week 800 mg bold zetten en 500 test?

Test + bold 2x per week zetten. Gaat je lichaam veel aangenamer vinden.

Als ik zondag die dosis in 1 x zet dan loop ik maandag en dinsdag vrij ambetant rond en zit men bloeddruk skyhigh. Beter splitsen.

• Topic Starter Topic Starter
Ai thanks :thumb:

Oh jij bent dezelfde knoepert die 5x per dag shakes zuipt.. zeker met aas kan je beter vaste maaltijden pakken man. En wissel wat meer af en voeg groenten toe

6ml is erg veel voor 1 injectie dus die zou ik sowieso al opsplitsen en als je toch bezig bent tweemaal per week zetten.
Bij minder ml zou ik die moeite niet nemen, bv tijdens bridge zet ik 2ml lange esters eenmaal per week.

6 ml zou ik persoonlijk ook in 2e zetten.

Tijdens cruise (500 test 200 deca) zet ik de 3ml wel gewoon 1 keer per week.

6ml is erg veel voor 1 injectie dus die zou ik sowieso al opsplitsen en als je toch bezig bent tweemaal per week zetten.
Bij minder ml zou ik die moeite niet nemen, bv tijdens bridge zet ik 2ml lange esters eenmaal per week.

6 ml zou ik persoonlijk ook in 2e zetten.

Tijdens cruise (500 test 200 deca) zet ik de 3ml wel gewoon 1 keer per week.
'cruise', 500 test is toch geen cruise meer te noemen? :D

Op 119kg kom je niet voor langere tijd weg met 125mg cruise, al zou je het voor je gezondheid toch wel zo nu en dan een weekje of 4-6 moeten doen imo.

op 500mg groei je nog steeds zonder problemen, maar effectief op 500mg test cruisen en dan nog paar blasts erbij is niet zo gezond (denk ik) op lange termijn. Voor spierbehoud zal je het met jouw massa wel kunnen gebruiken, daar twijfel ik niet aan maar zoals punjab zegt is het mss toch interessant voor jezelf om toch eens op 125-250 te zitten sommige periodes. Just my 2 cents :D
Op 119kg kom je niet voor langere tijd weg met 125mg cruise, al zou je het voor je gezondheid toch wel zo nu en dan een weekje of 4-6 moeten doen imo.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven