MuscleMeat

20 Mbit/s down en 1 Mbit/s up

bartp

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Versatel biedt nu een abbonement aan met 20 Mbit/s down en 1 Mbit/s up. Geen datalimiet. En dat voor 39,95 per maand... :eek:

Internet
Snelheid Tot 20Mbits/s downstream 1 Mbit/s upstream
Bijzonderheden Niet mogelijk met ISDN
Datalimiet per maand Geen
ADSL leverancier Versatel
Doe-het-zelf-installatie Nee
Installatie door een monteur Ja
Modemtype Wireless Multi PC
Ondersteunende interfaces Wireless Multi PC
IP adressen 1 dynamisch publiek IP
Meerdere gebruikers Ja
Inclusief switch/hub Ja
Servers toegestaan Ja
Inlogprocedure PPPoE
Webmail/POP3 standaard 1 emailadres; meer adressen zelf aan te maken
Grootte mailbox 20 Mb
Grootte eigen homepage 20 Mb
Spam/ virusfilter Ja

ja ik zag het op de reclame. vindt het wel vaag, want adsl kan maar tot 8 mbit/s max. ADSL2 kan wel sneller, maar ik denk niet dat hun dat leveren? verder heb ik wel gehoord dat Versatel nog geen landelijke dekking heeft. Ik vindt de upload ook wel aardig aan de lage kant eigenlijk.

terring voor39euro maar pffieewu. ik heb nu 1,6mbit down en 580 up ofso :rolleyes:

He, gvd, ik zit bij Versatel, betaal 42,50 per maand en ik ga maar 1,6 mbit down en ongeveer 400 kbit up.

jij word genaaid :D :yes: :D

Ziet er aantrekkelijk uit, maar ben zeer benieuwd of Versatel straks de drukte aan kan. En die prijs is een introductieprijs, een lokkertje dus. Ik wacht wel even tot Versatel zich bewezen heeft, voorlopig tevreden met 10 Mbit.

uhmm

hoor dat versatel veel stoing heeft

hiero 100mbit up/down...je went er zo snel aan...

De hele infrastructuur is nog niet aangepast aan adsl2 12Mbps(ADSL2) of 24Mbps(ADSL2+) Vind ik heel erg knap van ze :D

*bij nader onderzoek blijkt dit wel het geval te zijn in sommige delen in NL, als je ADSl echter via KPN loopt dan kan je vaak niet overstappen naar versatel (zoals bij mij) *

@klaas, niet in je woonhuis ;)

Laatst bewerkt:
sanniejj zei:
De hele infrastructuur is nog niet aangepast aan adsl2 12Mbps(ADSL2) of 24Mbps(ADSL2+) Vind ik heel erg knap van ze :D

*bij nader onderzoek blijkt dit wel het geval te zijn in sommige delen in NL, als je ADSl echter via KPN loopt dan kan je vaak niet overstappen naar versatel (zoals bij mij) *

@klaas, niet in je woonhuis ;)
wel in woonhuis:)...

klaas zei:

Hmm, lijkt me dikke bluf :D Zelfs grote bedrijven hebben deze optie niet. Als dit voor iedereen mogelijk was, waarom staan alle grote bandbreedvreetservers dan in serverparken?

sanniejj zei:
Hmm, lijkt me dikke bluf :D Zelfs grote bedrijven hebben deze optie niet. Als dit voor iedereen mogelijk was, waarom staan alle grote bandbreedvreetservers dan in serverparken?
ok ik ga het jou bewijzen...check pm..

kan je het ons niet allemaal bewijzen? :p Ik ben wel benieuwd hoe je 100 mbit/s down en up voor elkaar krijgt?

• Topic Starter Topic Starter
The Rock zei:
kan je het ons niet allemaal bewijzen? :p Ik ben wel benieuwd hoe je 100 mbit/s down en up voor elkaar krijgt?
Ik zou dat ook wel willen... ben momenteel bezig om te kunnen internetten via bedrijf bij ons achter, ze hebben draadloos netwerk... :D

bartp zei:
Ik zou dat ook wel willen... ben momenteel bezig om te kunnen internetten via bedrijf bij ons achter, ze hebben draadloos netwerk... :D

hehe ja dat is mooi he, van die bedrijven met draadloos netwerk en dan geen beveiliging ingesteld hebben. Ik ben weles met iemand z'n pda door de straten gaan lopen, je wil echt niet weten hoeveel draadloze netwerken je tegenkomt en bij de meeste kan je er zo op.

The Rock zei:
hehe ja dat is mooi he, van die bedrijven met draadloos netwerk en dan geen beveiliging ingesteld hebben. Ik ben weles met iemand z'n pda door de straten gaan lopen, je wil echt niet weten hoeveel draadloze netwerken je tegenkomt en bij de meeste kan je er zo op.
Ja heb er hier 3 waar ik zo op kan... maar afstand zorgt voor deze een klein probleem hier... misschien met richt antenne ofzo...

klaas zei:
ok ik ga het jou bewijzen...check pm..

Woon jij in de mondriaan onderwijsgroep? Daaraan is het ip namelijk gerelateerd. Dat je nu een pm stuurt met een ftp link op de campus wil niet zeggen dat je thuis een 100MBIT lijn hebt liggen (of heb je stiekem een paar kilometer glasvezel naar je huis gelegd? )
-_-

sanniejj zei:
Woon jij in de mondriaan onderwijsgroep? Daaraan is het ip namelijk gerelateerd. Dat je nu een pm stuurt met een ftp link op de campus wil niet zeggen dat je thuis een 100MBIT lijn hebt liggen (of heb je stiekem een paar kilometer glasvezel naar je huis gelegd? )
-_-
@sanniejj: man, wat is dat voor foto... ? :D

Terug
Naar boven