XXL Nutrition

200mgdeca+250mgtestent of 500mgtestent??

t- tri

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Wat vinden jullie een beter id, deca en test of alleen test....

heb je bij de stack dan kans op meer bijwerkingen en wat is de beste massabouwer?

wou tdan voor 10 weken doen

en is de stack misschien een id voor juli? of hou je hiermee nog teveel vocht vast

wilde dan juli en januari massa kuurtje doen en dan april rustig droogtrainen

Ik zou persoonlijk voor 250 mg test enan en 200 mg deca gaan!!!

test stacken met deca
Hoeveelste kuur is dit?
Wat zijn je stats?

weet je de volgorde van de maanden uit je hoofd?? juli en januari een massa kuurtje en in april droogtrainen ??? januari en februari bedoel je zeker?

• Topic Starter Topic Starter
zou eerste kuurtje worden

stats 89kg 13% 1m75
bp 8x100kg
dmbpress schouders 8x36kg
legg press 8 x 200kg
armen 40 cm koud

@europeman
probeer nu in mei/juni op een droge 88 a 90 kg uit te komen
en dan in juli een eerste kuurtje maar weet niet of dat verstandig is ivm vocht in de zomer met deca en test

en wilde de tweede kuur in januari doen waarschijnlijk iets van 500mg test en 400mg boldone

en wil daarna in april droogtrainen en als ik dan om en nabij de 100kg uitkom dan heb ik mn doel gehaald (denk na die 2 kuren wel hoger) en ga ik verder werken op definitie en onderlinge verhoudingen

en wil daarna in april droogtrainen en als ik dan om en nabij de 100kg uitkom dan heb ik mn doel gehaald (denk na die 2 kuren wel hoger) en ga ik verder werken op definitie en onderlinge verhoudingen

Weet je je bent nu 89 kg 13% en je wil om en nabij( het zijn jouw woorden)
droogtrainen tot 100 kg??
Dan moet je dus wreed veel schone spiermassa winnen met deze 2 kuurtjes.
;)
Succes ermee dan maar, vergeet niet dat test veel vocht retentie zal geven, en je vetpercentage zal ook omhoog gaan.
Over deca begin ik niet eens daar zijn de meningen erg over verdeeld.

toni toch...kom op kerel je bent al lang bezig man,je denkt toch zeker niet dat je mij voor de gek kan houden :D zie wat je nu gepakt heb zo lang en zo veel mogelijk vast te houden en dan straks met een stromba en wat clen droog trainen,of heb je die 15kg nog niet te pakken ??? haha ik spreek je nog wel pik ;)

• Topic Starter Topic Starter
tenzij je op die potjes met rooie en gele pilletjes bedoeld die ik van iemand voor een leuk prijsje heb gekregen ;) ben ik nog steeds niet begonnen ouwe :D

maar mocht je hier niet op doelen bedankt voor de complimenten :p

Terug
Naar boven