Fitness Seller

2011 Olympia pre judging vergelijkings materiaal Phil & Jay

FrankSnip

Competitive Bodybuilder
Waardering
122
Lengte
1m87
Massa
95kg
Vetpercentage
17%
Fotos van bb.com gekopieerd;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In poses vind ik Phil veel beter en strakker dan Jay, Phil heeft mooier de spiergroepen zichtbaar, terwijl Jay gewoon een ripped beest is, maar mist toch her en der het wow effect wat je bij Phil wel hebt.

Toch op die laatste 2 fotos, in rusthouding, vind ik Jay weer veel mooier, Phil zijn spieren vind ik veel te bol zeg maar, alle spiergroepen zitten ontzettend ronde vormen aan, Jay blijft nog steeds als een beest uitzien.

Phil heeft grotere benen dan Jay. Nuff said!

Foto 1: Jay: WTF is die rechter bicep? Linker lat is ook groter dan rechter. Phil zijn taille is zo veel smaller!
Foto 2: Triceps van Phil zijn awesome
Foto 3: Jay heeft een zieke wijdte
Foto 4: Jay heeft weinig definitie
Foto 5: Chest van Jay is gewoon een stuk breder

MR O voor 2011 PHIL!

ik geef hem aan phil

Phil doet alles me de glimlach :D

Die side tricep van Jay blaast echt alles en iedereen van het podium. Wat een Monster!

Die taile van Jay is vergeleken Heath egt zwaar lelijk.

partial tear... jammer. Ik vind Jay zijn benen scherper dan die van Phil. Toch hoort Phil te winnen.

Bij Phil vind ik alleen z'n chest niet mooi, en als ie relaxed staat vind ik Jay er ook beter uit zien, maar op de meeste poses beat ie Jay

Jay zijn benen, schouders en armen zijn niet symmetrisch. Bij Phil is dit wel het geval. Van de achterkant ziet Jay er niet goed uit en ook zijn waist is tov Phil veel groter/breder.
Phil wint imo bijna op alle punten. Enige voordeel van Jay is dat hij echt veel wijder is dan Phil. Ik had het beste gehoopt voor Jay maar Phil gaat deze 200% zeker pakken.

Goddamn ik ben echt fan van Kai's fysiek opeens lol, zou alleen nog een klein beetje vocht moeten kwijtraken dan mag ie m van mij pakken, go Kai
img_91381316241552.jpg

Game Over, Jay!

Phil pakt hem eindelijk, in mijn ogen was vorig jaar hem de titel ontnomen. Nu kunnen ze er toch echt niet meer omheen. Kijk die rug poses dan!

Wat is er trouwens met die benen van Jay aan de hand? Met name de hams lijken veel massa te hebben verloren.

Kai ziet er idd beter uit dan ooit. Houd alleen nog een zeer klein beetje water vast maar dat is vannacht ws wel weg. Mocht ik jury zijn dan zou ik op basis van de foto's Phil op 1 zetten en Kai op 2.

de enigste pose waarin Jay mooi uitkomt vind ik zijn side triceps
zijn rugposes vind ik ook nooit mooi uitkomen van hem, precies of het onderste deel van zijn lats niet bestaat.

Goddamn ik ben echt fan van Kai's fysiek opeens lol, zou alleen nog een klein beetje vocht moeten kwijtraken dan mag ie m van mij pakken, go Kai
img_91381316241552.jpg

Ik vind dit er zelfs strakker dan phil uit zien ik gun het kai ook meer dan phil

Ik vind dit er zelfs strakker dan phil uit zien

Mee eens, ben benieuwd waar de jury mee komt.
Gun het iedereen wel opzich, vond alleen Kai wel wijze woorden spreken en sympathiek tijdens de persconference, tov Jay die een beetje show/arrogante act opvoerde alsof ie hem al in de zak had:roflol:

Vind dat Phil wel meer lijnen dan Kai heeft. Verder ook mooi om de ruggen van Phil en Jay te vergelijken, Phil zijn rug bestaat als het ware uit 4 lagen en Jay uit 3, zie onderrug. Biceps @ Side chest van Jay is vergeleken met die van Phil echt niets, enige wat beter is zijn de benen van Jay, qua lijnen etc dan.

Terug
Naar boven