MuscleMeat

20j 1.88m 80kg 1.5j fitnissen

h4rdcore

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
kga men foto's hier posten omdat ik graag van jullie wil horen aan welke lichaamsdelen ik meer moet werken. fotokwaliteit is best slecht en kzie er ook wel slechter uit op die foto's als dat ik zelf in de spiegel kijk, zal aan de belichting en fotokwaliteit liggen kheb geen foto van men benen want deze train ik nog niet lang en ik heb superlange smalle stekjes als benen die zien er nie uit dus :p maar ben er hard aan het werken. geef commentaar maar kom niet af dat ik aan alles moet werken want ik weet zelf ook wel dat ik smal ben en dat ik overal nog aan moet werken (wat ik ook doe :) ) maar ik heb liever alles mooi in proportie vandaar:

Foto0364.jpg

Foto0365.jpg

Foto0366.jpg

traps onderarmen en achterkant schouders kunnen naar mijn mening nog wel wat massa en definitie gebruiken, ook heb ik geen idee van je triceps die zie je niet echt. hard doortrainen en veel eten:)

Traps en armen, nette rug man!

• Topic Starter Topic Starter
ok net wat ik zelf ook dacht :p . ik train men onderarmen nog maar 2 maandjes, kvond ook dat ze in proportie met bovenarmen te dun waren. en men achterkant schouders net etzelfde verhaal kweet ook pas sinds kort een paar goede oefeningen voor achterkantschouders.
kzal ook nog wel een foto poste van triceps maar heb er nu geen tijd voor. bedankt voor jullie reacties! ;)

borst kan beter vindik

zoals al eerder gezegt, nette rug!

aandachtspuntjes in mijn ogen:

Pic minor/major, onderarmen in het algemaan, trapezius descendens!

Okej bedankt voor de reacties! :)

Wat dikker in de chest en wijder in de schouders

Succes

rug heeft een mooie vorm.
had je mee ruit kunnen halen na 1.5j imo.

keep on going

nja ben nog niet zolang bezig met voeding. en het eerste half jaar deed ik ook gwn maar wat. heb veel te lang "zinloos" getrained :

ik vind het geen geweldig fysiek, maar ik weet ook niet waar je van af komt.
heb je geen beforepics? Zo kan je natuurlijk niets vergelijken

nja ben nog niet zolang bezig met voeding. en het eerste half jaar deed ik ook gwn maar wat. heb veel te lang "zinloos" getrained :

Het hele 'je kon er meer uit halen' geld voor 99.9(999..)% van iedereen die hier post. Dus is irrelevant , alleen jij weet hoeveel tijd/energie je er hebt ingestoken en of je kan blij zijn met het behaalde resultaat.

heb geen before pics, maar ik kom van 65kg dus ben al wel vooruit gegaan maar zoals ik al gezegd heb, ik heb eerst een jaar ligge klooien dus natuurlijk had ik er meer uit kunne hale maja nu probere alles goed te make :p

valt niets te zeggen zonder before pics.
als ik het zo zie lijkt het alsof je net een week traint..

Het ziet er... wel goed uit, maarja wat zijn je stat en hoelang train je al?

Terug
Naar boven