Fitness Seller

20mg aromasin capsules bevatten 400mg poeder

Ano_1989_86

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
66
Lengte
1m73
Hallo

Vandaag begin ik aan mijn nakuur (20mg nolva en 10mg aromasin ED). Omdat de capsules aromasin in 20mg komen, dacht ik van de capsules te ledigen en op mijn 0,001g weegschaal te leggen om zo mooi te verdelen in 2x10mg.

Maar wat merk ik? Dat die capsules bomvol zitten en dat er zo'n 400mg poeder in zit.

Kijk, ik snap dat tabletten vaak veel meer wegen dan het gewicht van de werkzame stof omdat er nog bindmiddelen inzitten enzo, maar bij capsules heb je dat toch niet nodig en zou het gewicht van het poeder dus gelijk moeten zijn aan het gewicht van de werkzame stof?

Zijn die dingen nu gruwelijk overgedoseerd of kunnen capsules toch nog meer bevatten dan de werkzame stof?

Bedankt!

Waarschijnlijk zit er poeder in om op te vullen zodat ze geen lucht bevatten.
Wat er precies in zit weet ik niet.

Check de bijsluiter? :D
Gewoon die caps op 200mg verdelen.

zal gewoon een vulmiddel zijn. Word een beetje duur anders voor de makers van het goedje hahaha

• Topic Starter Topic Starter
Check de bijsluiter? :D
Gewoon die caps op 200mg verdelen.

De apotheker heeft de bijsluiter er vergeten bij te stoppen. ;)

Bedankt voor de antwoorden trouwens. Maar nu ben ik aan het denken: al dat gedoe met capsules opsplitsen: kan ik niet gewoon 1 capsule per dag nemen? Ik weet dat 20mg mss overkill is, maar er nemen toch zoveel mensen arofixen, wat 20mg nolva en 20mg aromasin bevat?

De apotheker heeft de bijsluiter er vergeten bij te stoppen. ;)

Bedankt voor de antwoorden trouwens. Maar nu ben ik aan het denken: al dat gedoe met capsules opsplitsen: kan ik niet gewoon 1 capsule per dag nemen? Ik weet dat 20mg mss overkill is, maar er nemen toch zoveel mensen arofixen, wat 20mg nolva en 20mg aromasin bevat?

doe je tog 1 capsule om de dag

• Topic Starter Topic Starter
dat word idd lastig dan gewoon 1 cap per dag verdelen zou ik niet doen aangezien het niet puur is wat erin zit

Daar heb je een punt. De ene dag zou ik de 20mg werkzame stof kunnen nemen, en de dag erna enkel de vulstof...

Man, juicing is hard. :(

Hallo

Vandaag begin ik aan mijn nakuur (20mg nolva en 10mg aromasin ED). Omdat de capsules aromasin in 20mg komen, dacht ik van de capsules te ledigen en op mijn 0,001g weegschaal te leggen om zo mooi te verdelen in 2x10mg.

Maar wat merk ik? Dat die capsules bomvol zitten en dat er zo'n 400mg poeder in zit.

Kijk, ik snap dat tabletten vaak veel meer wegen dan het gewicht van de werkzame stof omdat er nog bindmiddelen inzitten enzo, maar bij capsules heb je dat toch niet nodig en zou het gewicht van het poeder dus gelijk moeten zijn aan het gewicht van de werkzame stof?

Zijn die dingen nu gruwelijk overgedoseerd of kunnen capsules toch nog meer bevatten dan de werkzame stof?

Bedankt!

volume heeft niks te maken met werkzame stof, is geen rocket science.
gewoon caps verdelen als je het graag wil splitsen.

Terug
Naar boven