XXL Nutrition

21+ producten onder de 21

Migon

Cool Novice
Waardering
5
Beste allemaal,

Een van mijn eerste posts, maar al lang lezend lid.

Bij verschillende sterkere supplementen staat een minimum leeftijd van 21+.

Ik hoor nu van verschillende mensen dat ik dit echter niet te serieus moet nemen en dat dit meer bedoeld is als richtlijn voor mensen die nog niet lang sporten.

Hoe serieus moet ik dat nu opvatten die 21+, en wat zouden gevolgen kunnen zijn als je dat onder de 21 gaat gebruiken?

Ik wordt deze zomer 20 en sport al een redelijke tijd. Wat raden jullie aan? Het preciese supplement wat mij veel wordt aangeraden is van ALR Industries: Jungle Warfare

Supps kennen geen minimum leeftijd, ben dan ook benieuwd waar die info staat.

Dit geldt in ieder geval niet voor supplementen die legaal in Nederland te krijgen zijn.

omdat voor je 21 je test level al super hoog is dus heb je het niet nodig
denk ik

omdat voor je 21 je test level al super hoog is dus heb je het niet nodig

Na je 21ste ook gewoon nog steeds hoog hoor.

testosterone-levels-by-age.jpg

dan weet ik het ook niet.

Misschien dat ie op pro-hormonen doelt, maar die zijn niet legaal verkrijgbaar in NL, en ook is Jungle Warfare geen pro-hormoon.

• Topic Starter Topic Starter
Supps kennen geen minimum leeftijd, ben dan ook benieuwd waar die info staat.

Dit geldt in ieder geval niet voor supplementen die legaal in Nederland te krijgen zijn.

WARNING: NOT FOR USE BY INDIVIDUALS UNDER THE AGE OF 21 YEARS. DO NOT USE IF PREGNANT OR NURSING. KEEP OUT OF REACH OF CHILDREN. Do NOT consume this product if you have a medical condition and/or taking any prescription medication. Do not exceed recommended serving. Discontinue use and call a physician or licensed qualified health care professional immediately if you experience rapid heartbeat, dizziness, severe headache, or other similar symptoms.

Dit is de waarschuwing die bij Jungle Warfare staat.

En inderdaad voor zover ik weet is dit gewoon legaal.

Is de standaard warning die ze bij al hun producten zetten (in Amerika), doen ze waarschijnlijk uit voorzorg i.v.m. de corrupte schadeclaims die daar veelvuldig voorkomen.

Kan dus prima onder de 21 jaar.

Ja kan je goed gebruiken. Dat zetten ze overal op qua ditjes en datjes :)

• Topic Starter Topic Starter
ah oke, jah dat hoorde ik dus ook al wel vaker
maar als et hier ook wordt gezegd dan geloof ik het helemaal

tijd voor een potje jungle warfare dan.
Of heeft iemand een betere suggestie voor massa en kracht? (heb echt wat meer massa nodig en eten doe ik tegenwoordig genoeg :P)

Bij de informatie van Formadrol en natadrol staat er ook vaak geschreven 21+.. Vroeg ik mij ook eens af waarom..

/care.. die non-hormonale brol werkt toch niet.

Waar haal jij die creatine vandaan?[

Supplement Facts

Serving Size: 1 Capsule
Servings Per Container: 90

Proprietary Blend
Anti-Aromatase Complex 27mg
3-beta-3-hydroxy-urs-12-ene-28-oic acid
2-Penyl-benzo{h}chromen-4-one

SERM Complex 520mg
Sodium Caprylate
Ellagic Acid (Highly Standardized)
Ginger (Highly Standardized)
Quercetin
Luteolin

Waar haal jij die creatine vandaan?

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------

[/COLOR]is dan toch niet illegaal ?

Vallen binnen de door wetgever opgestelde richtlijnen voor voedingssupplementen

Maar dat staat er volgens mij wel ens meer ten onrechte bij :rolleyes:

Had mij eens iemand gezegd dat het effect heeft zoals creatine , nog geen informatie over gezocht .. ;)

Terug
Naar boven