AndroidHealthClinic

Verkocht 220kg rubberen schijven!

link werkt niet

ik krijg ron brandsteder ofzo in mijn beeld.

nu doet hij het.

Zullen we topicstarter eens wakker gaan maken? :D

j/k. Die dingen zien er goed uit!

Laatst bewerkt:
Voor een euro per kilo kom ik ze afhalen! :) Zeg maar wanneer. Ik heb je ook ge-sms-ed zoals je zegt in je advertentie op marktplaats.nl

Laatst bewerkt:
Zijn niet totaal rubber toch?

Als ze 100% rubber (bumperplates) zijn wil ik wel een deel overnemen voor 2,5/kg.

Dat geldt ook voor mij uiteraard, en ik kan alles overnemen... Maar zoals Basiclove, mits ze 100% rubber zijn en niet rubbercoated. Vooer rubbercoated staat mijn eerste bod nog.

• Topic Starter Topic Starter
Ze zijn van totaal rubber en er is al 250 gsmst

deze zien er niet uit als bumper plates volgens mij.

Ik ga ze morgen ophalen! Tenzij ik onder de trein kom, zijn ze dus verkocht! :)

Ik ga ze morgen ophalen! Tenzij ik onder de trein kom, zijn ze dus verkocht! :)

nice, zal je geen spijt van krijgen man! ;)
als je je setje bumpers nog aan wil vullen kun je het beste op muscle-power.nl kijken, dat is de goedkoopste aanbieder in nederland geloof ik.

Thx, ik zal er eens kijken. En natuurlijk eerst afwachten of het morgen echte bumpers zijn ;-) Maar anders maakt dat ook niet uit, want ik heb sowieso schijven nodig! :)

Thx, ik zal er eens kijken. En natuurlijk eerst afwachten of het morgen echte bumpers zijn ;-) Maar anders maakt dat ook niet uit, want ik heb sowieso schijven nodig! :)

Ja, maar je koopt voor €2/kg nieuwe rubbercoated schijven, dus daar zou ik dan nog maar eens over na denken:D Laat het ons ff weten btw.

Terug
Naar boven