XXL Nutrition

?

marc1989

Novice
Waardering
0
ik ben nu 4 weken bezig met mijn 1ste kuur (week 1t/m4 40mg winny, 1t/m10 test-e 300mg per week en 12t/m15 nolva 20 mg.

Nu weet ik niet zeker of het hierdoor komt maar kheb meer moeite om het zaakje goed omhoog te krijgen lijkt het wel... nu heb ik van sommige het advies gekregen hcg te nemen maar kan er vrij weinig over vinden en toen ik zag staan dat het slecht voor je zaad is had ik helemaal zoiets van ''nou nee dankje...''.

stel ik zou het niet gebruiken word alles dan weer normaal zoals het was en zo ja hoe lang duurt dat? en stel ik doe het wel.. hoeveel/hoevaak en hoelang voordat het weer normaal is..

niet omhoog met Test?

• Topic Starter Topic Starter
ja ik vond het ook al een beetje raar omdat dat toch de stof is die je geil maakt ofzo?

Ow, ben je hier nu.
Dus je hebt er wel degelijk last van.
Moet je niet op Bodynet gaan zeggen dat alles weer goed is.
Je bent gewoon helemaal verkeerd bezig knul.
HCG brengt je zaad niet in gevaar zolang je maar laag doseert.

Laatst bewerkt:
wil gewoon niet dat er problemen komen.. nu heb ik er nu nog vrijweinig last van maar voor de zekerheid..

Is je test-e op 300 omdat je er anders te geil van word :O ?

nee me test is op 300 gedoseerd omdat het me 1ste kuur is en ik niet teveel de 1ste keer wilde zetten..

25 - 50mg Provi er bij nemen.

Hcg is tegen het krimpen van je ballen, niet voor het omhoog houden van je pik..
Proviron is je vriend, als je tenminste zeker weet dat je geen fake gear aan het zetten bent, want dat zou ook een oorzaak kunnen zijn.

Hcg is tegen het krimpen van je ballen, niet voor het omhoog houden van je pik..
Proviron is je vriend, als je tenminste zeker weet dat je geen fake gear aan het zetten bent, want dat zou ook een oorzaak kunnen zijn.

Sorry bro, maar dan ben je niet goed geinformeerd. HCG is ook zeker voor libido-problemen.

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Frequently hCG administration is accompanied by an increase in libido and improved coïtusual performance.11 This also correlates with our study where 90 to 95% of patients had given positive response for their improved coïtusual activity. The primary end point was the increase sperm count and secondary end point is increased coïtusual performance were significant in our study.

[Link niet meer beschikbaar]

There you go.;)

zou m'n spulletje maar eens in twijfel trekken...is het hg? of ug?
anders zet je ff foto in echt of niet sectie!!!
met test erectie problemen krijgen lijkt mij echt onmogelijk...

Terug
Naar boven