- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Wie volgt deze serie? Is het wat? En waarmee is het te vergelijken? Ben van plan hier ook aan te beginnen (ook al begin ik er laat mee.)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie volgt deze serie? Is het wat? En waarmee is het te vergelijken? Ben van plan hier ook aan te beginnen (ook al begin ik er laat mee.)
Vind het wel vermakelijk, maar er zijn zoveel betere series.
Zou het een 7 / 10 geven
Betere series? Zoals? Heb het meeste al gezien eigenlijk.
de ususal suspect zoals Breaking bad, Boardwalk empire (nieuwe seizoen begint over 2 weekjes ofzo weer), Game of thrones, Suits ,It's Always Sunny in Philadelphia (imo de meest grappige humor serie ooit, samen met The Office), Walking dead (vind ik zelf maar meh meh), Soprano's, the Wire, Dexter, True detective, Vikings etc heb je waarschijnlijk al gezien; zo niet, gelijk checken, want allemaal top!
Verder is er nu een nieuwe serie van HBO waar ik nog niks van heb gezien maar wel goed schijnt te zijn; The Knick
Wat minder bekende pareltjes zijn Deadwood (western), The Lost room (mini serie), Workaholics (grappige korte afleveringen), Hell on Wheels (western)
Ik zie vast nog een paar goede series over het hoofd, maar ik hoop dat je hier wat mee kan
Goede series inderdaad, House of Cards mis je nog die me zo te binnen schiet.
de ususal suspect zoals Breaking bad, Boardwalk empire (nieuwe seizoen begint over 2 weekjes ofzo weer), Game of thrones, Suits ,It's Always Sunny in Philadelphia (imo de meest grappige humor serie ooit, samen met The Office), Walking dead (vind ik zelf maar meh meh), Soprano's, the Wire, Dexter, True detective, Vikings etc heb je waarschijnlijk al gezien; zo niet, gelijk checken, want allemaal top!
Verder is er nu een nieuwe serie van HBO waar ik nog niks van heb gezien maar wel goed schijnt te zijn; The Knick
Wat minder bekende pareltjes zijn Deadwood (western), The Lost room (mini serie), Workaholics (grappige korte afleveringen), Hell on Wheels (western)
Ik zie vast nog een paar goede series over het hoofd, maar ik hoop dat je hier wat mee kan

Goede series inderdaad, House of Cards mis je nog die me zo te binnen schiet.
House of cards is ook goed inderdaad, Kevin Spacey hnngg, top acteur
mm ok. Actie zit er in 24 genoeg en de eerste seizoenen zitten ook wel goed in elkaar, wordt later wel minder zoals met veel series waar tig seizoenen van zijn.
House of Cards is in dat opzicht indd alleen maar praten, maar het zit wel enorm goed in elkaar, echt 1 van mijn favo's.
Edit: Van Luther heb ik wel gehoord, nooit aan kijken toegekomen. Schijnt wel goed te zijn.
Vergeet Spartacus en The Unit niet!! Beiden goede series. Vooral Spartacus. Daarnaast de koning der series: Prison Break![]()
Ik ben bij de laatste aflv van seizoen 2. Wou vd week aan 3 beginnen. Thanks voor de spoiler24 heeft wel veel seizoenen, weinig trek in eerlijk gezegd, daar had ik eerder mee moeten zijn. Nee hoe goed het ook is, als het genre alleen maar drama is dan kan ik gewoon mn aandacht er niet bij houden, ik hoef niet te zien hoe iemand continu haantje de voorste is. Spartacus al gezien, behalve het laatste seizoen, afgehaakt ivm de dood van Andy, Prison Break uiteraard al gezien. Is Spartacus seizoen 3 niet wennen ivm die nieuwe acteur?
En heb je The Unit wel eens gezien? Gaat over de amerikaanse special forces. Aanrader.als je van actie houdt is The shield misschien wat voor je?
Jackie Bauwer en CTU ja ik hou er wel van! Zeker een aanrader dus.Ik ben bij de laatste aflv van seizoen 2. Wou vd week aan 3 beginnen. Thanks voor de spoilerEn heb je The Unit wel eens gezien? Gaat over de amerikaanse special forces. Aanrader.
De acteur van Spartacus is dood he, niet Spartacus in de serie. Als je hierop doelt wat spoiler betreft.
The Unit is wel vet indd, volop actie.
als je van actie houdt is The shield misschien wat voor je?
The Shield, is geweldig en de serie die er erg op lijkt Gang related. Vond persoonlijk Monk ook erg leuk, maar het moet je wel liggen.
Justified is ook een aanrader.
Ray Donovan is ook zeker een aanrader.