XXL Nutrition

-

een week lang energy en dan niet meer:trollface:

1 energy blikje staat gelijk aan 2,45gr spiermassa verlies dus reken maar uit.

Gewoon caffeine/taurine met wat suikers erdoorheen

staat gelijk aan zon 30/40 gram suiker, caffeine wat zorgt dat je metabolisme verhoogt, en als het goed is een opgewekt gevoel geeft
http://coffeefaq.com/site/node/6

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
1 energy blikje staat gelijk aan 2,45gr spiermassa gain dus reken maar uit.

-

Laatst bewerkt:
weer zon kleuter die denkt zijn blikje energy drink 'echt nodig' te hebben...

Wrom is verkeerd spul altijd zo lekker :D
Toch maar met darten dat spul laten staan :(

Laatst bewerkt:
Denk aan je tanden. En als je er toch niet zonder kan, koop die sugar free energy dranks.

Energiedrank is best wel serieus, ik was ooit een monster ik liep zij aan zij met jay cutler skinny en gman wij waren de helden tussen de mensen.
We liepen trots met onze hoofden omhoog wij waren de uitverkoren beesten gekozen om groots te zijn.
Maar toen op een dag gaf zyzz (die onderkoffer was) mij een energy drankje.
Na 1 slok was ik hooked en dronk dagelijks 3 energie drankjes per dag
Na een paar jaar goed verslaafd te zijn zag je de verschillen wel.. hoe hard ik ook wel niet trainde ik ging in een korte periode van 3 jaar van
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
naar een dramatische uiterlijk pas op deze beelden kunnen door sommige als schokkend ervaren worden en doe dit dus alleen op eigen risico
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-

Laatst bewerkt:
Energiedrank is best wel serieus, ik was ooit een monster ik liep zij aan zij met jay cutler skinny en gman wij waren de helden tussen de mensen.
We liepen trots met onze hoofden omhoog wij waren de uitverkoren beesten gekozen om groots te zijn.
Maar toen op een dag gaf zyzz (die onderkoffer was) mij een energy drankje.
Na 1 slok was ik hooked en dronk dagelijks 3 energie drankjes per dag
Na een paar jaar goed verslaafd te zijn zag je de verschillen wel.. hoe hard ik ook wel niet trainde ik ging in een korte periode van 3 jaar van
[Link niet meer beschikbaar]
naar een dramatische uiterlijk pas op deze beelden kunnen door sommige als schokkend ervaren worden en doe dit dus alleen op eigen risico
[Link niet meer beschikbaar]

Is die onderste pic naturel haalbaar of moet ik daarvoor aan de shakes?

kinderachtige reacties weer

maargoed het verschil is dat je er dan minder aan gewend raakt, als je een week wel energydrank drinkt en de andere week niet. Niet dat het slecht is maar het effect word minder.

elke dag 3 zou ik niet doen, dat is gemiddeld zon 130/140 gr suiker. Dan zou ik de sugar free aanraden. Ik neem er zelf 1 voor de training;)

Terug
Naar boven