MuscleMeat

28/03/2009 Hed Kandi Belgium 5 years

Giuseppe

Advanced Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
1m78
Massa
80kg
[Link niet meer beschikbaar]

Line up Stereo: Niels, Delafino, Tom De Neef
Line up Velvet: Eddy DJ, Mark Heyninck, Edmundo

90% kans aanwezig in stereo sushi

• Topic Starter Topic Starter
Ah nice to know :) trouwe bezoeker van Hed Kandi feestjes ?

hed kandi ben ik nog niet zo vaak naar toe geweest, 1x in noxx vorig jaar, maar vroeger wel de fever feestjes van Tom De Neef in de waagnatie

dan ook tom zien opwarmen voor Roger dan ? :D

dan ook tom zien opwarmen voor Roger dan ? :D

amai nog ni, da was een feestje me roger :D we stonden daar op da podium voor sanchez, echt af die sfeer die nacht. Paar keer voor die grote ventilators moeten gaan staan om af te koelen

nog een foto van toen van the master himself

w6xq9v.jpg

Hed Kandi is tha shit!

Roger is in die jaren een beetje afgezakt naar te commercieel, hij is het ook allemaal al beu in feite .... maar managment houd hem nog aan de gang voor de poen imo

Tom vind ik trouwens zelf op zijn best als ie mag opwarmen voor Roger of in stereo sushi ;)

Binnenkort doet ie ook Tom De Neef & Friends in Stereo Sushi, normaal deed ie dit in Noxx, maar daar is ie niet meer blij met de manier waarop ie behandeld wordt. Dus zeker niet nalaten daar ook eens binnen te springen dan ;)

ja vorig jaar was sanchez ook in noxx, ik geloof oktober, en toen mocht wim (dj licious) voor hem opwarmen en roger begon toen pas om 3u te spelen geloof ik. Slechte programmatie van noxx management, ten eerste al op vrijdag zowiezo minder volk, en er was minder volk nog aanwezig voor sanchez dan tijdens de opwarming, was wel spijtig. Maar toch, zodra de S man begon te draaien ontplofte de zaal. Toen sanchez gedaan had ik met mijn maten ook naar huis, gaat ineens een deurtje open naast ons, 3 portiers naar buiten en daarachter Roger himself :D was wel effe kicke zo vlak voor onze neus

ah gij kent Wim ook :D
was er zelf ook, en zag hem inderdaad van uit backstage zo vlug vlug naar buiten worden geleid.

kennen via via ja, toffe pé en fixt met plezier guestlist :D

inderdaad ne hele toffe pé, hij is al goed bekend aan het worden ook ;)
en guestlist is altijd plezant :D hahahaha

Terug
Naar boven