MuscleMeat

2de kuur besteld

Future Man

Novice
Waardering
1
Hallo,

Ik heb gisteren mijn 2de kuur besteld en begin er volgende week maandag mee.

Week 1- 15 test e 500mg
week 1- 15 boldenone 500mg
week 1- 4 dianabol 40mg/ per dag
week 18 - 21 nolvadex 20 mg

Test e word maandags gezet en de Boldenone word donderdags gezet.

Ook heb ik nolvadex tijdens de kuur beschikbaar voor eventueel gyno.

Nog eventueel adviezen?

Weet trouwens iemand ook waar ik die alcoholdoekjes kan kopen? Zie genoeg sites op het internet maar wil het graag in een winkel kopen want dan weet ik het zeker dat ik ze maandag heb.

Laatst bewerkt:
Kruidvat heeft alcohol ketonatus 70% in flesjes. En dan nog iets erbij kopen om te deppen (oogmakeup watten ofzo, of gebruik gewoon plee-papier).

apotheek!

Nolva week eerder beginnen als ik het goed heb

Waarom niet alles in een keer zetten?

Beter zet je alles in 1 prik per week, dat spaart je reet wat meer. Of als je toch per se 2x per week wilt prikken, zorg dan dat je telkens van elke stof iets binnen hebt. Dat zal voor stabielere bloedwaarden zorgen. En ja, die twee stoffen mogen in dezelfde spuit.

Ik denk trouwens dat bold een behoorlijk lange halfwaardetijd heeft, waardoor je nakuur een week later zou mogen beginnen (of je stopt de bold een week vroeger). Maar dit zou ik graag nog eens bevestigd zien door iemand anders.

Laatst bewerkt:
Zet zelf ook 2x per week straks.
375mg Test op maandag en 400mg Primo op donderdag :)

HCG ???

Denk dat je trouwens na week 10 a 12 wel het meeste eruit heb gehaald hoor. Of je moet de test verhogen aan het einde.

Zet zelf ook 2x per week straks.
375mg Test op maandag en 400mg Primo op donderdag :)

HCG ???

Denk dat je trouwens na week 10 a 12 wel het meeste eruit heb gehaald hoor. Of je moet de test verhogen aan het einde.

Nee, bold op 12 weken is te kort, vandaar dus test doortrekken gelijk met de bold. Bold zit pas op zen volledige werking vanaf week 8 als ik het goed heb. Normaliter dus 16w minstens Bold.

Nee, bold op 12 weken is te kort, vandaar dus test doortrekken gelijk met de bold. Bold zit pas op zen volledige werking vanaf week 8 als ik het goed heb. Normaliter dus 16w minstens Bold.

Daarom doelde ik ook op test verhogen aangezien bold lang gebruikt moet worden ;)

Verder wel lekker kuurtje, dit was eigenlijk mijn eerste kuur :)

• Topic Starter Topic Starter
Wat kost het in de apotheek? Een euro of 5? Zal echt niet zo veel schelen.

Ow oke zal vanmiddag eens kijken.

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 10:07 ----------

Beter zet je alles in 1 prik per week, dat spaart je reet wat meer. Of als je toch per se 2x per week wilt prikken, zorg dan dat je telkens van elke stof iets binnen hebt. Dat zal voor stabielere bloedwaarden zorgen. En ja, die twee stoffen mogen in dezelfde spuit.

Ik denk trouwens dat bold een behoorlijk lange halfwaardetijd heeft, waardoor je nakuur een week later zou mogen beginnen (of je stopt de bold een week vroeger). Maar dit zou ik graag nog eens bevestigd zien door iemand anders.

Nog meer mensen die denken dat ik beter alles in 1x kan zetten?

Als ik het in 2x doe is het dan verstandiger in 1 injectie 250 van beide of 500 van een stof in de injectie?

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 10:09 ----------

Daarom doelde ik ook op test verhogen aangezien bold lang gebruikt moet worden ;)

Verder wel lekker kuurtje, dit was eigenlijk mijn eerste kuur :)

Hoe heb jij het aangepakt met het verdelen van de injecties? Qua hoeveelheid bedoel ik dan

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 10:14 ----------

Nolva week eerder beginnen als ik het goed heb

Nolva toch 2 week na de laatste injectie innemen ?

Ow oke zal vanmiddag eens kijken.

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 10:07 ----------

Nog meer mensen die denken dat ik beter alles in 1x kan zetten?

Als ik het in 2x doe is het dan verstandiger in 1 injectie 250 van beide of 500 van een stof in de injectie?

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 10:09 ----------

Hoe heb jij het aangepakt met het verdelen van de injecties? Qua hoeveelheid bedoel ik dan

Ik zou gewoon e5d prikken 1,5ML van beide substanties, gewoon in 1 spuit. 3ML kan prima in de glute en je kunt die steeds afwisselen met links en rechts.

• Topic Starter Topic Starter
ja dit zou ook nog kunnen

Zou je mij een priveberichtje kunnen sturen over waar je het besteld hebt?

Terug
Naar boven