Fitness Seller

2de kuur

Snipped

Novice
Waardering
0
Na mijn eerste dbol only kuur wou ik beginnen aan me 2de kuur.
Zelf zat ik te denken aan primobolan. Om de week 500-600 mg(5-6ml) en dat 8-10 weken lang.
Iemand nog advies of eigen ervaring met primo?
Stack ideeën zijn altijd welkom :)

Ja, aan je foto te zien zou ik maar is naturel een paar jaar doortrainen. Dat je hiervoor al dianabol nodig hebt gehad..

Primo om de week?
Komt over alsof je er nog niet veel van weet kerel... Even verder inlezen en een wat duidelijker kuurplan maken. Vermeld ook je doel en je stats even.

Primo moet je iedere week zetten. Primo zonder test is ook leuk voor je libido.

Maar leeftijd 20 jaar mag hier geen advies vragen.

Ik raad je aan eerst nog even goed te lezen hoe en wat. Om de week wat Primo is zonde van je geld.

Ga nog n jaar leren eten, trainen en discipline opbrengen. AAS is geen shortcut.

• Topic Starter Topic Starter
Primo om de week?
Komt over alsof je er nog niet veel van weet kerel... Even verder inlezen en een wat duidelijker kuurplan maken. Vermeld ook je doel en je stats even.

daarmee bedoel ik elke week 1x spuiten

Ik raad je aan eerst nog even goed te lezen hoe en wat. Om de week wat Primo is zonde van je geld.

Zoveel kost primo mij niet dus dat maakt mij niet zoveel uit

Ga nog n jaar leren eten, trainen en discipline opbrengen. AAS is geen shortcut.

Ik train 4x per week en eet 7x per dag

Wil je primo zonder test doen?

20jaar
:slotje:

ga maar lekker naturel man ;) kom later is terug

• Topic Starter Topic Starter
Je bent wel te jong om hier advies te vragen volgens de regels van dbb

Verwijst naar gedrag van iemand die geen gezag heeft :D
onder de duim door je vriend?

Wat is dit nou weer voor infantiele reactie?
Je denkt zeker dat je hier wel even een kant en klaar kuurschemaatje krijgt aangereikt ofzo.Nou vriend, zo werkt dat hier niet, eerst ga je eens even zelf iets opstellen m.b.v. de diverse stickies, dat post je dan en daar reageert men op.
Afgezien van het feit dat ik met een fysiekje als het jouwe nog lekker even zou wachten met kuren, denk ik niet dat je met een dergelijke attitude hier nog veel hulp moet verwachten.
Veel plezier.

In ieder geval het beste advies is om voorlopig niet te gaan kuren. Richt je op eten en trainen. Veel lezen over aas. Over paar jaar ben je blij dat je nu niet bent gaan kuren.

Terug
Naar boven