XXL Nutrition

2de kuur

avg

Competitive Bodybuilder
Waardering
64
Ik was benieuwd wat de mensen hier vinden van dit kuurvoorstel.
1ste kuur was test cyp op 500 mg voor 8 weken, echter kwam echt zo goed als niets aan dus ik verwacht dat het ondergedoseerd of fake was.
Kuur begint pas ergens rond april maar wil alvast de meningen weten van de mensen hier. :)

Kuur die ik in gedachte had is als volgt.

1-10 testE 500 mg
1-8 Deca 240 mg
2-11 500iu HCG

Nakuur week 12 - 15 op 20 mg nolva.

Zou dit voldoende zijn of zou ik zwaarder moeten gaan?

De HCG is wellicht overbodig bij dit kuurtje, maar het is meer zo zodat ik daar ook meteen mee leer om te gaan en het zou toch een beetje kunnen helpen :)

Deca op 240mg?

• Topic Starter Topic Starter
Ja het is 200 mg/ml en verdeel de flacon van 10 ml in 8 injectie's (is eigenlijk 1.25 alleen heb 1.2 aangehouden voor het gemak).

Leuk dat ie wil trollen in de tienersectie, maar ga niet irritant lopen doen in de AAS sectie :(

Leuk kuurtje

150 oxy is niet verkeerd:cool:

Maar hoe is je voeding?

Wat voeding betreft heb ik geen vast schema maar aangezien ik toch al een enkele kilo's naturel ben aangekomen verwacht ik dat dit niet zo verkeerd is.
Was echt mager, heb 49 kilo gewogen bij mijn lengte en nu weeg ik 89 kilo.

Ben vooral benieuwd naar de dosering deca omdat me 400 mg werd aangeraden, vond het zelf wat veel klinken daarom ben ik ook benieuwd wat andere daar van denken.

Wat is je onderhoud?
Weet je wat er met je lichaam gebeurd als je on gaat?
Verbranding, eiwitsynthese?

Hoeveel kcal eet je?

Ik probeer kwa voeding zoveel mogelijk binnen te krijgen, werk erg veel en onregelmatig dus ik kan wel een schema opstellen echter eraan houden op vaste tijdstippen dat zal me nooit lukken.
Probeer uiteraard wel om de 2/3 uur een maaltijd naar binnen te werken, en probeer gewoon veel te eten (goede voeding) aangezien ik toch weinig vet aanzet.
Heeft tot nu toe goed voor me gewerkt. :)

Uiteraard heb ik me wel wat ingelezen waar ik me eigen nu wil bezighouden.
Het toebrengen van synthetische hormonen van buitenaf, ben ook bewust dat er risico's aan vast zitten en dat ik mijn natuurlijke productie plat leg en natuurlijk dat zonder voldoende voeding je nog steeds niet voldoende bouwstenen hebt om spieren op te bouwen.
Dus snap wel waarom je naar mijn voeding vraagt aangezien AS zonder voldoende voeding ook weinig kan doen.

Terug
Naar boven