Big'r
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 21
Nou ja, 2e kuur. Eerste "kuur" was d'bol only, moest kappen na 4 weken wegens een verdoete onderrug. Kan er weer praktisch normaal mee trainen intussen.
31 jaar
1,88 meterkes
91,5 kilo
13,0% lichaamsvet
KUUR:
week 1-10 375 mg test enanthaat
week 1-10 400 mg boldenon
week 7-12 50 mg winstrol/dag (tabs)
NAKUUR:
week 13-15 30 mg nolva
Ben mezelf aan het orienteren op HCG (nog niet zeker)
Iig ook mariadistel
Ik ben behoorlijk lang bezig geweest voordat ik een keus kon maken (So much goodies). Maar dit moet hem worden.
DOEL:
Een paar kilo-kes spier erbij. Hoop op een redelijke krachtstoename.
Gedurende de eerste 6 weken normaal vreten voor massa.
Ik wil mijn dieet zo regelen dat ik gedurende de laatste 6 weken van de kuur wat vet kwijtraak.
Dus ga de laatste 6 weken licht hypocalorisch eten en er bij cardio-en.
94-95 kilo met 10% bf zou mooi zijn.
Dit wordt de eerste keer dat ik ga spuiten, dus kickstarten met test.prop. zit er niet in.
Het is een bewuste keus om niet extreem te gaan bulken gedurende de kuur. Ik weet hoe gemakkelijk ik vet win en denk dat mijn lichaam op een (voor mij) normaal calorisch dieet (wel 100g/dag extra eiwitten. is toch nog 400 kcal.) toch nog zeker de nodige kilo's zal pakken.
Flame away
31 jaar
1,88 meterkes
91,5 kilo
13,0% lichaamsvet
KUUR:
week 1-10 375 mg test enanthaat
week 1-10 400 mg boldenon
week 7-12 50 mg winstrol/dag (tabs)
NAKUUR:
week 13-15 30 mg nolva
Ben mezelf aan het orienteren op HCG (nog niet zeker)
Iig ook mariadistel
Ik ben behoorlijk lang bezig geweest voordat ik een keus kon maken (So much goodies). Maar dit moet hem worden.
DOEL:
Een paar kilo-kes spier erbij. Hoop op een redelijke krachtstoename.
Gedurende de eerste 6 weken normaal vreten voor massa.
Ik wil mijn dieet zo regelen dat ik gedurende de laatste 6 weken van de kuur wat vet kwijtraak.
Dus ga de laatste 6 weken licht hypocalorisch eten en er bij cardio-en.
94-95 kilo met 10% bf zou mooi zijn.
Dit wordt de eerste keer dat ik ga spuiten, dus kickstarten met test.prop. zit er niet in.
Het is een bewuste keus om niet extreem te gaan bulken gedurende de kuur. Ik weet hoe gemakkelijk ik vet win en denk dat mijn lichaam op een (voor mij) normaal calorisch dieet (wel 100g/dag extra eiwitten. is toch nog 400 kcal.) toch nog zeker de nodige kilo's zal pakken.
Flame away