MuscleMeat

2e kuur (test.enant./bold./winstrol)

Big'r

Competitive Bodybuilder
Waardering
21
Nou ja, 2e kuur. Eerste "kuur" was d'bol only, moest kappen na 4 weken wegens een verdoete onderrug. Kan er weer praktisch normaal mee trainen intussen.

31 jaar
1,88 meterkes
91,5 kilo
13,0% lichaamsvet

KUUR:
week 1-10 375 mg test enanthaat
week 1-10 400 mg boldenon
week 7-12 50 mg winstrol/dag (tabs)
NAKUUR:
week 13-15 30 mg nolva
Ben mezelf aan het orienteren op HCG (nog niet zeker)
Iig ook mariadistel

Ik ben behoorlijk lang bezig geweest voordat ik een keus kon maken (So much goodies). Maar dit moet hem worden.

DOEL:
Een paar kilo-kes spier erbij. Hoop op een redelijke krachtstoename.
Gedurende de eerste 6 weken normaal vreten voor massa.
Ik wil mijn dieet zo regelen dat ik gedurende de laatste 6 weken van de kuur wat vet kwijtraak.
Dus ga de laatste 6 weken licht hypocalorisch eten en er bij cardio-en.
94-95 kilo met 10% bf zou mooi zijn.

Dit wordt de eerste keer dat ik ga spuiten, dus kickstarten met test.prop. zit er niet in.
Het is een bewuste keus om niet extreem te gaan bulken gedurende de kuur. Ik weet hoe gemakkelijk ik vet win en denk dat mijn lichaam op een (voor mij) normaal calorisch dieet (wel 100g/dag extra eiwitten. is toch nog 400 kcal.) toch nog zeker de nodige kilo's zal pakken.

Flame away :D

Niks te flamen eigenlijk.

Je hebt precies aangegeven wat je wil en dan lijkt deze kuur me helemaal niet zo verkeerd.

Succes,gozer.

Ik doe ongeveer hetzelfde, ben er nu bijna mee klaar, echt heel goed bevallen, ben echt flink aangekomen en veel sterker geworden. Ik heb alleen de testo op 500 per week gehouden en 50 mg proviron per dag erbij. Maar die winstrol op 25 per dag en dat is volgens mij wel de max als je je lever niet al te zwaar wil belasten en het werkt al heel goed bij die dosering.
Kan je niet beter wat later gaan beginnen met vet kwijt raken dan? Tijdens je kuur moet je goed en veel eten.
Suc6 ermee :-)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga waarschijnlijk wel de test frontloaden: week 1-2 op 750 mg.
Als mijn financiele situatie het toelaat de boldenone ook.

@endymion:
Weet je toevallig of je vet% is gestegen op je kuur? Ik neem aan dat jij er wel bij bulkt?

Wat betreft mijn plan voor hypocalorisch eten gedurende de laatste 6 weken van mijn kuur, denk ik dat dit misschien niet eens nodig is. Wanneer ik spiermassa win zal mijn rustmetabolisme vanzelf stijgen. En wanneer ik er ook nog bij cardio? Moet even kijken hoe het loopt. Ga misschien ook wel een logje bijhouden.

Ik denk dat je niet perse meer hoeft te eten tijdens je kuur, hangt van je doel af. Maar ik zie deze kuur ook als een test voor mezelf. Ik hoop zoveel mogelijk over mijn lichaam te leren.
Ik lees altijd over bulk- of cuttingkuurtjes. Maar ik heb nog nooit gehoord van iemand die tijdens de kuur eet om op gewicht te blijven. Ben erg benieuwd hoe dit voor me werkt. :p

ik zou het zo doen

week 1 test e. 1000 mg eq 800mg
week 2-10 test e. 500 mg eq 400mg
week 11-12 winstrol 50mg ed
nakuur

clomid eerste 10 dagen 100mg daarna 50, nolva de eerste 10 dagen 40mg daarna 20

groetjes kevin

Ben in totaal 8 kilo aangekomen, zal heus wel wat vet en vocht bij zitten maar niet overdreven veel. Ik heb mijn vetpercentage niet gemeten, ik hou me daar ook niet zo mee bezig. Ik ben niet echt droog maar ook niet te dik en ik wil gewoon eerst nog groter worden. En ik ben na mn vorige kuurtje ook droog gaan trainen met minder eten en veel cardio maar ik had dat beter wat later kunnen doen want je raakt gewoon snel kracht en spiermassa kwijt daardoor. Ik blijf dit keer dus gewoon goed eten en voornamelijk krachtraining doen voor zeker nog een half jaar, daarna ga ik pas proberen wat droger te worden. Ik pak straks nog wel wat clenbuterol tijdens mn nakuur, raak je ook nog wel wat vet mee kwijt zelfs als je gewoon goed door blijft eten, is mischien ook wat voor jou.

• Topic Starter Topic Starter
@kevin
Ik heb/krijg genoeg test voor 10 weken 500 mg/week, dus het kan zijn dat ik nog besluit op 500 mg te gaan zitten. Duurt nog zeker een maand voor ik begin.

Winstrol ga ik wel gedurende 6 weken doen, niet alleen als overbrugging van laatste spuit naar nakuur. Ik ben benieuwd of ik van winny nog wat extra kracht zal krijgen nadat ik de topweken (week 4-6) van test/bold heb gehad.

Van clomid heb ik het nut nog niet ingezien. Volgens BC is nolvadex een sterker anti-oestrogeen en zorgt het voor een betere reset van je axis na de kuur dan clomid.

@endymion
Mooie gains kerel, gefeliciteerd. Ik zou (en zal) na de kuur ook zeker eerst 3 maanden alles doen om op gewicht te blijven. Je lichaam moet toch eerst naturel aan de nieuwe massa wennen.

Clen heb ik ook zeker overwogen. Overweeg het nog steeds. Het kan zijn dat ik in de nakuur 2 weken clen neem, dan 2 weken off, en daarna weer 2 weken. Heb nog ruim 3 maanden om daarover na te denken.

Ziet er netjes uit,
ik ga waarschijnlijk een dergelijk kuurtje als cuttingskuurtje gebruiken tegen de zomer. Maar dan wel 50 mg proviron/dag erbij omdat ik nogal aanleg heb voor een plofkop en voor een goede spierhardheid.

Terug
Naar boven