MuscleMeat

2e kuur

Ciko

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
hallow gasten,

heb me 1e kuur achter de rug deze was:
1-10 500 mg test e
1-9 deca 200 mg
7-11 50mg winny
nagekuurd met nolvadex

kuur was eind februari afgelopen

wil ergens in mei/ juni weer lekker kuren had zelf dit in gedachtes:

1-10 sustanon 500 mg of 750 mg hier twijfel ik nog
1-9 trenbolone e 400 mg
1-4 dbol 40 mg of 7-11 windstrol 50 mg of een andere oral?????

zoals je ziet heb ik bij ik een aantals twijfels hoop dat jullie mij verder kunne helpen hierbij
mijn stats:
1.75
110 kilo
BF: 11 %

test/dbol kunnen voor nogal wat vocht/vet zorgen, terwijl tren droge massa bouwt, ik vind de combinatie niet bij elkaar passen.

wat is je doel? zoveel mogelijk massa bouwen en wat vocht/vet op de koop toenemen? of wil je voor droge massa gaan?

persoonlijk zou ik zo vlak voor de zomer voor droge massa gaan:
test/bold/tren of test/mast/tren

daarnaast zou ik de orals achterwege laten.

• Topic Starter Topic Starter
ik neem zowiezo sutanon weet alleen niet welke dosering 500 of 750 iemand advies?? en mischien dat ik dan winny gewoon neem met trenbolone

mijn doel is ong 5 kilo droge spiermassa te winnen hoop dat dit met dit kuur ga redden

test op 500 mg/week ;) ik zie dat je test E gedaan hebt de vorige keer dan kan je gerust nu weer 500 mg nemen maar dan sustanon.

dianabol eruit en vervangen door t-bol of winstrol

trenbolone op 200 mg/week

of gewoon gaan voor de supersustanon is iets sterker gedoseerd zit je op 600mg/week

ik vind je kuur wel goed eruit zien, met methandienone wel rustig beginen.

Over sust ja dat moet je zelf weten welke dosering je wilt, kan voor 750mg ook wel gaan, dan methandienone op 30mg.

Iderdaad de supersust vond ik ook superspul pakte die elke 3e dag op 300 werkte keigoed;)

-als je sust neemt kun je die dbol weglaten ivm korte esters in sust.
-tren entah zou ik niet nemen, je weet nie hoe je reageert op tren, dus mss act beter omdat dat sneller uit je lijf is.
-test, tren en winny is geil....;)
-houd goed rekening met halfwaardetijd van de deca ester in de sust ivm pct

igg heel veel suc6

-als je sust neemt kun je die dianabol weglaten ivm korte esters in sust.
-trenbolone entah zou ik niet nemen, je weet nie hoe je reageert op trenbolone, dus mss act beter omdat dat sneller uit je lijf is.
-test, trenbolone en winny is geil....;)
-houd goed rekening met halfwaardetijd van de deca ester in de sust ivm pct

igg heel veel suc6

Test/Tren en Winny is idd geil gab. Heb in mijn omgeving nog niet meegemaakt dat iemand niet tegen 400mg Tren E kon dus is in mijn ogen wat overdreven de verhalen over Tren. Maar jij kan natuurlijk andere ervaringen hebben...

AUTHOR: James Daemon

So the question was, if we want these synergistic benefits from a drug cycle, but we know that putting them in at the same time simply because the provable theory of relative concentration renders it ineffective, then we know that putting them in (esterified injection) at the same time will mean we will get less of the effects we want, then the answer is just to split the dose up throughout the day. Not to maintain a constant blood level- that is the kiss of death as we
will see in a minute, but using orals every four hours, will mean the effects will be added, but far more favourable to the drug you are specifically administering, at a specific time. So a tren injection with IGF would be good. A tren injection with IG1 and dianabol would not. Why..?

You are looking for the tren to increase sensitivity to IGF, therefore if the AR is saturated with tren, that will mean greater sensitivity, and greater muscle recovery. The minute you administer
the dianabol, the amount of bound tren will drop, and thus sensitivity will drop proportionally to the amount of dianabol you’ve taken.

Wat info over hoe je je orals moet timen.

Sust 625mg wk 1-10
Tren 300mg wk 1-8
Winny 40mg wk 8-12

Als je voor tren ace kiest gewoon 37,5mg EOD beginnen en beetje opbouwen, kijken hoe je erop reageert zou tot MAX 75mg EOD gaan dan zit je per week op 262,5mg. Maar dat moet je allemaal beetje aanvoelen. Ikzelf heb nog geen ervaring met tren enth, maar kon 150mg ace nog aardig verdragen.

thx jongens voor de tips neem die sust dan maar op 500 mg kijke hoe ik op sust reageer, daarnaas laat ik tren op 400 mg en windstrol op 50 mg

dus het word zo:

1-10 sust 500 mg
1-9 tren e 400 mg (ik las ergens dat je tren beter 8 weke kan neme iemand ??)
7-11 winndy @ 50 mg

nakuren met nolvadexxx

moet ik perse hcg ook gebruike ivm de tren die ik gebruik omdat dan nolvadex niet echt helpt ????????????

groetjes

HCG word gebruikt om beter te kunnen herstellen omdat je ballen dan weer snel op normale grote zijn waardoor ze weer sneller kunnen beginnen met maken van lichaamseigen test. Met 19nors zoals tren en deca werken heftiger op je axis waardoor er dus meer onderdrukking plaats vindt waardoor het dus wel handig is om er HCG bij te zetten, dit zal voor je herstel alleen maar gunstiger zijn.

oke duidelijke antwoord dus hcg neem ik erbij en tren gewoon 9 weke doen of 8?

bedankt jongens voor jullie tips kwam er zelf niet uit als ik nog wat vragen heb zet ik er wel bij

groetjes
ciko

Je wilt droge massa pakken. Ik zou dan de winstrol of T-bol nemen aan het einde van je kuur.

tbol is een combinatie van winny en dbol had ik gebrepen klopt dit?

Terug
Naar boven