XXL Nutrition

2e kuur

dylan01

Novice
Waardering
0
hoi,ik zou beginnen met een kuur van boldenone,deca en primobolan.
Kan ik daar winstrol of d-bol bij gebruiken?
Graag jullie advies,greets

Kerel, je zit hier op het "board bugs & problemen" forum. Echt, zo moeilijk kan het toch niet zijn:D

Maar weer netjes gemoved met een pijltje er bij :)

En geef eerst eens wat stats voordat je begint met die vraag over een kuur met 4 verschillende middelen.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb een kuur van 6 weken gedaan met d-bol en sustanon en deca,ik ben 1m88 en weeg nu 78kg,ik kom van 69kg en heb bijna geen vet.Ik zou graag naar de 90 kg gaan of meer,mijn bovenlichaam staat al mooi maar de benen gaan niet echt mee,pffffffffff.
Indien jullie een betere kuur weten om het maximum van massa te bereiken,shoot:)
groeten

1,88 en 78kg , iets te vroeg gekuurd dus, denk ik. Dat had je ook naturel kunnen halen....maargoed...

deca + test enan. is wel een goede masabouwer, maaja....je hebt zo veel verschillende kuren.

Ik zou als ik jou was eerst eens naar mijn training en voeding kijken. Aan je stats te zien kun je nog best wel naturel groeien met een beter dieet en training.

dylan01 zei:
ik heb een kuur van 6 weken gedaan met d-bol en sustanon en deca,ik ben 1m88 en weeg nu 78kg,ik kom van 69kg en heb bijna geen vet.

Das nog niet veel, ik ben 10 cm kleiner dan jou en weeg ruim 10 kg meer.

Om ff terug te komen op je vraag:

Zoals Pumpin al zei is deca en test enanth goed voor massa. Wat je ook kunt doen is test enanth met boldenone stacken en de 1e 4 (of 6) weken dianabol erbij als kickstart.

vb zou dan zijn:

week 1-4: dbol 25 - 40mg/dag
week 1-10: test enanth: 250 mg /week
week 1-10: boldenone: 400 mg/week
week 12- 14: nakuur

jongens kom nou hij vraagt hier advies niet wie er allemaal denken beter te zijn dan hem.

Je zou het volgende kunnen proberen
week 1-12 200 mg deca per week (of boldenone)
week 1-4 250mg sustanon
week 1-6 30 mg d-boll
week 5-12 250mg test enanthate of cypionate
week 6-12 50mg winstrol depot om de dag.

tis al een redelijk zware kuur maar aangezien je redelijk zwaar begonnen ben heb je iets meer nodig voor een goed resultaat.

neem hier wel een verstandige nakuur bij met wat hcg en/of clomid

Chemical zei:
jongens kom nou hij vraagt hier advies niet wie er allemaal denken beter te zijn dan hem.

Je zou het volgende kunnen proberen
week 1-12 200 mg deca per week (of boldenone)
week 1-4 250mg sustanon
week 1-6 30 mg d-boll
week 5-12 250mg test enanthate of cypionate
week 6-12 50mg winstrol depot om de dag.

tis al een redelijk zware kuur maar aangezien je redelijk zwaar begonnen ben heb je iets meer nodig voor een goed resultaat.

neem hier wel een verstandige nakuur bij met wat hcg en/of clomid
Deze ziet er netje's uit ,en idd is best zwaar maar dat krijg je ervan als je gelijk de 1e kuur zo zwaar gaat.

Post je voedings schema ook eens dan kunnen we je helpen het maximale uit je kuur te halen.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb niet echt een dieet,ik probeer zoveel mogelijk te eten,gezonde voeding dan wel en veel rijstproducten en 3 shakes per dag.Elke morgend 7 rauwe eiwitten ook en veel melkproducten.

dylan01 zei:
ik heb niet echt een dieet,ik probeer zoveel mogelijk te eten,gezonde voeding dan wel en veel rijstproducten en 3 shakes per dag.Elke morgend 7 rauwe eiwitten ook en veel melkproducten.

Ik heb eens gelezen dat rauwe eiwitten niet goed opgenomen kunnen worden. Heb helaas geen bron, dus weet niet zeker of dat klopt. Geen voedingsschema kan wel maar dan moet je wel veel ervaring hebben zodat je alles een beetje goed af kan stemmen, dan heb je 'm als het ware in je hoofd.

Ben geen voorstander van 3 shakes per dag, waarom zou je dat doen.

Het slagen van je kuur hangt voor een groot deel van je dieet af.
Die 7 rauwe eieren kan je beter koken, dat smaakt beter en is ook nog eens gezonder.
Probeer ervoor te zorgen dat je minimaal 1,5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht binnen krijgt. Goede eiwitbronnen zijn: zuivel, vlees en vis.

@Lauw: bij een kuur toch minimaal 3,5 gr eiwit per kg lichaamsgewicht

dylan01 zei:
hoi,ik zou beginnen met een kuur van boldenone,deca en primobolan.
Kan ik daar winstrol of d-bol bij gebruiken?
Graag jullie advies,greets

boldenone met deca... en ook nog primo erbij....
:D :D :D
Laten we dat maar niet doen he! Schijnt niet zo lekker te werken boldenone met deca samen, schijnt nogal fout op elkaar in te werken.

Weet je wat elke test-soort inhoudt? of heb je een paar namen gehoord en lijkt het je leuk om die maar es te gaan gebruiken...
Want als je natuurlijk voor kwalitatieve massa wilt gaan, tja, moet je natuurlijk niet aan de dbols. Tenzij je natuurlijk even tijdelijk wat meer wilt tillen dan je trainingspartner....:D....
Deca, houdt ook wel n beetje vocht vast. Boldene veel minder, goede aanmaak rode bloedlichaampjes (primo ook) en stimuleert honger gevoel. Daarnaast minder ''bijwerkingen'' als bij deca.
Primo is een DHT, Houdt geen vocht vast, de massa die je hiermee pakt is veel minder, maar wel kwalitatief hoger (net zoals bij winstrol)
Winstrol heeft las extra eigenschap dat het nog extra anti-oestrogeen is, en wordt voornamelijk in de laatste weken gebruikt.

Primo / winstrol stack vind ik persoonlijk ideaal om mee te cutten.

Ik zou eerder beginnen met een lange ester en die afwisselen voor een korte, dus eerst enanthaat of sust en dan over gaan op de test prop. je kan er 300 mg boldenone naast gooien week 1-10 en dan bijvoorbeeld week 10-12 winstrol eod nemen.
Wil je kwaliteit --> ruil de deca in voor de boldenone, en vervang de sustanon voor test enathaat, of nog liever, als je fan bent van gatenkaas, ruil het in voor test prop.

Dbols blijven we af...

verder afsluiten met winstrol.

Ik zie eerlijk gezegd geen reden om aan nu de primo te gaan, tenzij je goede gedosseerde kan krijgen en deze wilt vervangen voor de deca/of/boldenone... minimaal wel 400 mg/week zetten, kan in 1x is lange ester.

Verdiep je ook in je nakuur....
neem bescheiden HCG ook tijdens je kuur....
sluit af met nolva/clomids
ciao

marcos zei:
@Lauw: bij een kuur toch minimaal 3,5 gr eiwit per kg lichaamsgewicht

Ik zit momenteel in een kuur en op bijna 3,5 gr eiwit/kg, ik heb dan de shakes nog niet eens meegerekend. Met shakes erbij meer dan 4 gr eiwit.

Ik zou deze jongen niet direct aan een zware kuur helpen als hij nog niet weet hoe te eten om te groeien. :eek:

Leviathan zei:
Ik zit momenteel in een kuur en op bijna 3,5 gr eiwit/kg, ik heb dan de shakes nog niet eens meegerekend. Met shakes erbij meer dan 4 gr eiwit.

en dan te bedenken dat je met 2,5 gram eiwit al bijna even hard zult groeien.

Terug
Naar boven