hoi,ik zou beginnen met een kuur van boldenone,deca en primobolan.
Kan ik daar winstrol of d-bol bij gebruiken?
Graag jullie advies,greets
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dream warrior zei:

dylan01 zei:ik heb een kuur van 6 weken gedaan met d-bol en sustanon en deca,ik ben 1m88 en weeg nu 78kg,ik kom van 69kg en heb bijna geen vet.
Deze ziet er netje's uit ,en idd is best zwaar maar dat krijg je ervan als je gelijk de 1e kuur zo zwaar gaat.Chemical zei:jongens kom nou hij vraagt hier advies niet wie er allemaal denken beter te zijn dan hem.
Je zou het volgende kunnen proberen
week 1-12 200 mg deca per week (of boldenone)
week 1-4 250mg sustanon
week 1-6 30 mg d-boll
week 5-12 250mg test enanthate of cypionate
week 6-12 50mg winstrol depot om de dag.
tis al een redelijk zware kuur maar aangezien je redelijk zwaar begonnen ben heb je iets meer nodig voor een goed resultaat.
neem hier wel een verstandige nakuur bij met wat hcg en/of clomid
dylan01 zei:ik heb niet echt een dieet,ik probeer zoveel mogelijk te eten,gezonde voeding dan wel en veel rijstproducten en 3 shakes per dag.Elke morgend 7 rauwe eiwitten ook en veel melkproducten.
dylan01 zei:hoi,ik zou beginnen met een kuur van boldenone,deca en primobolan.

....marcos zei:@Lauw: bij een kuur toch minimaal 3,5 gr eiwit per kg lichaamsgewicht
Leviathan zei:Ik zit momenteel in een kuur en op bijna 3,5 gr eiwit/kg, ik heb dan de shakes nog niet eens meegerekend. Met shakes erbij meer dan 4 gr eiwit.