......
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bro ik adviseer je om toch ff te wachten met de volgende kuur (je receptoren kunnen nu veel minder opnemen dan over 3mnd !! en dan zou ik voor een combi gaan van d-boll,deca,winny depot,en hcglloyd zei:geachte vrienden
ik heb al een kuurtje van 4 weken sustanon 250 met winstrol(stromba) erop zitten
ik ben door dat kuurtje 8 kilotjes aangekomen waar ik heel blij mee ben
maar nu 3 maanden later kriebelt het alweer en ben ik van plan om weer te gaan kuren
weet iemand een goed kuurtje voor mij waar ik lekker van aankom..
al vast bedankt..
en de vriendelijke groeten,
lloyd
Bro je kan ook zelf wat zoeken ik heb je gisteren nog een PM gestuurd met daarin de basis zoek een op P.C.T of nakuur.lloyd zei:hej bedankt voor je advies nou heb ik nog een paar voor jullie misschein domme vragen
dianabol krijg je zo een opgezwolle kop van toh ? tenmiste dat had een vriend van mij
is die blijvend of gaat hij weg als je stopt met kuren
en dat nakuren met nolvadex en clomid hoe lang moet je dat doen en wanneer tijdens of na de kuur etc.. en hoeveel mg of wat dan ook per dag ?
bijvoorbaat dank
lloyd zei:hej bedankt voor je advies nou heb ik nog een paar voor jullie misschein domme vragen
dianabol krijg je zo een opgezwolle kop van toh ? tenmiste dat had een vriend van mij
is die blijvend of gaat hij weg als je stopt met kuren
en dat nakuren met nolvadex en clomid hoe lang moet je dat doen en wanneer tijdens of na de kuur etc.. en hoeveel mg of wat dan ook per dag ?
bijvoorbaat dank
lloyd zei:ik heb ook redelijk veel uitgezocht hoor.
het is leuk om iets te lezen een onderzoek ofzo
maar om dingen te horen van mensen die zelf ook gebruiken zegt me alleen wat meer
thnx Bro's