AndroidHealthClinic

2e kuur

Mooie binnenkomer met je eerste post. We weten helemaal niks van je.

Ik zou er nog maar even mee wachten en lekker dooreten en trainen. Laat je lichaam ff bijkomen man

Ja je wil nu waarschijnlijk graag horen dat je goed bezig ben en gewoon verder kan kuren. Toch is dat een slecht idee. IMO die eerste kuur was beetje raar 4 weken voor sust is te kort voor lang werkende testo. Waarschijnlijk ook te kort naturel getraind. Ga eerst maar eens wat opzoeken in dit board over hoe je best tewerk gaat (ook nakuur enzo) train zoals pat21 zegt even naturel door en laat je axis terug recupereren.

• Topic Starter Topic Starter
hoi hoi..

Laatst bewerkt:
:eek: Een heel jaar natural ??????? Dat is veel te lang !

:p

........

Laatst bewerkt:
In de maling genomen ? Nee hoor, ik denk eerder andersom, want als je eerst de sticky's had gelezen, dan had je zo'n reactie kunnen verwachten.

ff copy/paste

Iedereen die gaat kuren zou enkele jaren trainingservaring moeten hebben.
Belangrijk is dat je eerst zoveel mogelijk natuurlijke groei uit je spieren haalt want zodra je een eerste kuur hebt gedaan zal je erna minder goed zonder kunnen.
Zie het als een lat die steeds hoger word gelegd; je begint aan de grond en door natuurlijke spiergroei kan je de lat heel hoog brengen. Eens je tegen de natuurlijke genetische limiet aanzit zal de groei veel trager gaan en zullen andere manieren moeten gezocht worden om de lat nog hoger te brengen.
begin je echter al van de grond met steroïden dan komt die lat van laag naar heel hoog, je lichaam kan die sprong niet aan en je loopt kans blessures op te lopen. Bovendien is de gewonnen spiermassa wanneer je niet kuurt dan zeer moeilijk vast te houden en zal je snel terug bij de grond zitten.
Denk niet dat je zonder steroïden niet zwaarder kan worden. Zelfs al gaat het moeilijk, iedereen kan indien voeding, training en rust optimaal zijn zeer goed vooruitgaan als naturel.
De minimum leeftijd voor gebruik zou ergens rond de 19 á 21 jaar moeten liggen, dit omdat niet iedereen op dezelfde leeftijd volwassen en klaar is voor kuren.

oow dat d8 ik maar toh zou ik wel heel graag een reactie willen op me vraag in plaats van goed bedoelde raad

Okee, ik heb dan geen advies. Succes verder ! :lick:

thnx man
en iedergeval nog bedankt voor de goede raad
:)

Tis wel een beetje jammer dat een 'nieuwkomer' zo behandeld wordt.. ok als je zijn posts leest dan denk ik ook.. daar heb je er weer 1... maarja.. zo zijn we allemaal ooit begonnen toch??

Ieder zijn eigen keus niet... de een wil niet kuren en de ander 5x per jaar...

On-topic :

lloyd, wat zijn je stats?? je trainingsdoel en wat wil je met een kuurtje bereiken.. Post dat eens en dan weet ik zeker dat je wel serieuse reply's krijgt.

lloyd zei:
geachte vrienden :D
ik heb al een kuurtje van 4 weken sustanon 250 met winstrol(stromba) erop zitten
ik ben door dat kuurtje 8 kilotjes aangekomen waar ik heel blij mee ben
maar nu 3 maanden later kriebelt het alweer en ben ik van plan om weer te gaan kuren
weet iemand een goed kuurtje voor mij waar ik lekker van aankom..

al vast bedankt..

en de vriendelijke groeten,

lloyd
Bro ik adviseer je om toch ff te wachten met de volgende kuur (je receptoren kunnen nu veel minder opnemen dan over 3mnd !! en dan zou ik voor een combi gaan van d-boll,deca,winny depot,en hcg

okeej

Laatst bewerkt:
Zoals eerder gezegd is, is 4 wkn kuren met een middel als sustanon te kort.

Voor een 2e (massa) kuur zou ik zeggen:

week 1-6 : dianabol 30 - 40 mg/dag
week 1-10: test enanth 250/week

of

week 1-10: Test enanth 250 mg/week
Deca 400 mg/week

Nakuur: nolva/clomid

Laatst bewerkt:
bedanktt

Laatst bewerkt:
lloyd zei:
hej bedankt voor je advies nou heb ik nog een paar voor jullie misschein domme vragen
dianabol krijg je zo een opgezwolle kop van toh ? tenmiste dat had een vriend van mij
is die blijvend of gaat hij weg als je stopt met kuren
en dat nakuren met nolvadex en clomid hoe lang moet je dat doen en wanneer tijdens of na de kuur etc.. en hoeveel mg of wat dan ook per dag ?

bijvoorbaat dank
Bro je kan ook zelf wat zoeken ik heb je gisteren nog een PM gestuurd met daarin de basis zoek een op P.C.T of nakuur.

lloyd zei:
hej bedankt voor je advies nou heb ik nog een paar voor jullie misschein domme vragen
dianabol krijg je zo een opgezwolle kop van toh ? tenmiste dat had een vriend van mij
is die blijvend of gaat hij weg als je stopt met kuren
en dat nakuren met nolvadex en clomid hoe lang moet je dat doen en wanneer tijdens of na de kuur etc.. en hoeveel mg of wat dan ook per dag ?

bijvoorbaat dank

Dat waterhoofd is blijvend....nee geintje. Trekt vanzelf wel weg.

Ik kuur altijd zo'n 3 wkn na:

clomid week 1: 100 mg/dag
week 2-3: 50 mg/dag

nolva: 20-40 mg/dag

Maarre terwijl ik je dit allemaal voorkauw had je t zelf ook kunnen opzoeken....meestal kom je tijdens je zoektocht ook nog andere dingen tegen die wel interessant zijn en vaak later van pas kunnen komen.

ik heb ook redelijk veel uitgezocht hoor.

Laatst bewerkt:
lloyd zei:
ik heb ook redelijk veel uitgezocht hoor.
het is leuk om iets te lezen een onderzoek ofzo
maar om dingen te horen van mensen die zelf ook gebruiken zegt me alleen wat meer

thnx Bro's

Ja helemaal mee eens ! Zelf lees ik ook veel, maar mensen die zelf dingen gebruikt hebben en misschien er fouten bij hebben gemaakt, kan je, in mijn ogen, meer van leren. Goed antwoord ! Karma !

Terug
Naar boven