MuscleMeat

2e kuur

lekker kuurtje man,maar geen hcg erbij?

ziet er goed uit, is het bulk of cut kuurtje?

Misschien beter cutten tot een procent of 10 en dan lekker massa kuurtje doen

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
zou geen dbol gebruiken als je wat wilt zakken in vp.
je hebt ook al test prop als kickstart. better stick with that

..

Laatst bewerkt:
schijnt binnen een paar dagen te werken. heb er (nog) geen ervaring mee. over 2 weekjes kan ik je meer vertellen:D

slaat die test prop snel in of jullie weten en is t te vergelijken met de kracht die je krijgt bij dboll?

het heeft een korte esther dus je zou denken van wel maar ben benieuwd naar gebruikerservaringen, dit lijkt me de beste kickstart ?!!?!?

prop merk je binnen enkele dagen,net nog met een slinspuitje in mijn borst gezet,gaat prima
ik heb die chinese,geen centje pijn.

..

Laatst bewerkt:
kan ook gewoon in de bil,maar als je veel moet prikken is het beter om meerdere spots te gaan gebruiken,ff in verdiepen man stelt niks voor

..

Laatst bewerkt:
1-10 250 mg Test E
1-10 200 mg Deca
2-12 50 mg proviron
7-12 50 mg Winstrol (tabs) ED
13-16 20 mg nolva

of

1-10 250 mg Test E
1-10 200 mg Deca
2-12 50 mg proviron
7-12 100 mg Winstrol (inject) EOD
13-16 20 mg nolva

als je voor inject gaat kun je beter op oliebasis nemen ipv op waterbasis! en van injects zul je sneller resultaten zien dan van de tabs...

proviron tegen "bloat" van deca lees hier

Haal ook HCG alvorens te beginnen met je kuurtje mocht je atrofie waarnemen.

Laatst bewerkt:
Ik zou geen deca pakken als je het liefst in vet% daalt, maar goed.
Je wilt nu toch geen kickstart meer?

Proviron helpt waarschijnlijk wel een beetje tegen de bloat, maar ik denk niet veel. In ieder geval niet tegen die van deca lijkt mij. Deca is zelf een oestrogeen.

Ik zou er in ieder geval rekening mee houden dat je evengoed flink kan gaan bloaten.

Als je voor deca gaat, dan de test-e sowieso 2 weken langer laten lopen dan de deca.

De winny zou ik dan tot aan de nakuur doen, maar ik vraag me af in hoeverre dit je droog gaat maken, want ik denk dat er dan nog steeds genoeg deca in je lichaam zit om van te bloaten. Het is dus maar de vraag of de winny op het einde dan wel zinvol is.

Als je wel winny op het einde neemt, dan zou ik zeker arofixen als nakuur overwegen ivm het cortisol gebeuren.

Hcg valt te overwegen.

..

Laatst bewerkt:
Het is net wat je wilt.
Meer massa, maar ook wat meer vet en vocht, of misschien wat minder massa en wat droger en harder.

Talloze mogelijkheden.

Voeding blijft de sleutel.
Natrium inname aanpassen bij Deca

Ja, is waar Mack.
Zelf zou ik echter niet snel deca pakken. Is wel lekker voor massa natuurlijk, maar relatief zwaar op de axis, lang in je systeem, kans op deca-d*ck en verhoogde kans op vet/vocht retentie en gyno.

Zou het gewoon bij je eerste voorstel houden, alleen wat HCG erbij laten lopen

..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven