MuscleMeat

2e kuur

IxXxI

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m92
Zou iemand me misschien kunnen helpen met het samenstellen van een 2e kuur. Ik lees hier zoveel op t forum en kom er gewoon niet meer uit. En krijg steeds totaal verschillende adviezen van mensen. Spuiten maakt me niks uit ben er totaal niet bang voor maar weet gewoon niet meer wat

Mijn eerste kuur was dianabol only en mijn stats zijn 185cm 98kg en ongeveer 11% vetpercentage

wat is je doel

- -wk1-10 250mg test e
- -wk1-8 200mg deca
- -wk1-4 30mg dianabol
Wk12-15 20mg nolvadex

Ben ikzelf mee bezig nu,is een lekker kuurtje...

Ja die is zeker fijn! Was ook mijn eerste kuurtje Flipfluitketel.........echter dan zonder dianabol. Echter is deca wel een libido killer. Ik ken weinig mensen die van hun eerste keer deca GEEN`heftige` sides ondervonden, een niet stijgende pielemans Tijdens of NA de kuur.......puistjes op vreemde plekken etc. IN de kuur ben je naturlijk alfa2 tha bone....en ja......een hoop wat je wint is ook vocht....maar.....er zijn ook vast zat mensen die dat niet belangrijk vinden en een piek op hun biceps gaver vinden dan wat presteren tussen de lakens :p

Persoonlijk zou ik voor BOLDENONE gaan.
250 MG test, 500 MG boldenone.KLAAR. Iets minder opgeblazen mar wel kwaliteitsmassa en milder dan deca (qua sides)

Dan ga ik er vanuit dat je doel `mooi zijn op een feestje` is, lol

Laatst bewerkt:
Zou test+tren pakken.

Week 1t/m12 test-e, week 1 t/m 10 tren-e, week 1 t/m 4 winstrol.

Aangezien je eerste een oral only was, zou ik de 2de niet moeilijk gaan doen met stacken.

Ik zou test e pakken met eventueel een winny als kickstart of dbol.

---------- Post toegevoegd Mon 29 Aug 2011 om 19:32 ----------

Zou test+tren pakken.

Week 1t/m12 test-e, week 1 t/m 10 tren-e, week 1 t/m 4 winstrol.

Eerste kuur een oral only en daarna meteen test+tren? Lijkt mij erg heftig?

Aangezien je eerste een oral only was, zou ik de 2de niet moeilijk gaan doen met stacken.

Ik zou test e pakken met eventueel een winny als kickstart of dbol.

---------- Post toegevoegd Mon 29 Aug 2011 om 19:32 ----------

Eerste kuur een oral only en daarna meteen test+tren? Lijkt mij erg heftig?

Wat is er fout aan erg heftig>>:D:D

dus allemaal verschillende meningen. kijk maar wat voor jou werkt. dus je zult iets moeten proberen van alle opties die al gegeven zijn. het is ook niet voor iedereen hetzelfde ..

week 1-4 50mg winstrol tabs als kickstart week 1-10 250mg test EW week 1-10 400 mast e EW en week 12-16 20 mg tamoxifen(nolva) als nakuur.Goed op je voeding letten en met deze kuur zal je al aardig wat droge en harde massa winnen.Deca is vooral vocht,dus als je niet met een opgeblazen hoofd wilt rondlopen is deca geen aanrader ookal zullen meningen hierover verschillen.

Terug
Naar boven