XXL Nutrition

2e kuur?!

ezrah

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m74
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
ik ben net klaar met mijn 1e kuur:
1-10 - test e 500mg ew
1-8 - deca 200mg ew
12-15 - 20mg tamoxifen ed

nu vraag ik mezelf af of ik nog lekkere gains ga maken met nog een keer deze kuur alleen misschien de hoeveelheid iets verhogen.

of ga ik aan de tren + test evt winny? ik verafschuw het vocht vast houden wel een beetje... dus daarom dacht ik gooi die deca eruit en pak ook test p miss?

aan de hand van jullie input en mogelijk heden zal ik nog velen maanden twijfelen en research plegen, gelieven de posts dat ik eerst moet herstellen achterwegen laten want ben pas van plan over een jaar weer te gaan kuren.

Je kan misschien als volgende kuur voor 500 mg test en wat winstrol of anavar gaan ?.
Of Test en boldenone.
Tren is wat zwaar voor 2de kuur.

Maar je gaat nu toch wel goed naKuren neem ik aan?
Time on is time off hè!!!!
Daarna zou ik 500 test E 200 tren E proberen!!!

• Topic Starter Topic Starter
Ja moet zeker een klein jaar tussen zitten voor ik weer ga. En wil de zware kuren zo lang mogelijk uitstellen dus zou wel een mild kuurtje willen als volgende

Sent from my BlackBerry 9700 using Tapatalk

Ja moet zeker een klein jaar tussen zitten voor ik weer ga. En wil de zware kuren zo lang mogelijk uitstellen dus zou wel een mild kuurtje willen als volgende

Sent from my BlackBerry 9700 using Tapatalk

Zou ids 500 test-e en 200 mg tren-e proberen, eventueel korte esthers werken omdat niet iedereen. tegen tren kan qua sides..

tren kan best als tweede kuur, bn ik ook mee bezig als tweede momenteel.
kickstart met korte esther test prop en tren ace

Terug
Naar boven