XXL Nutrition

2ehands mobiel?

aceta

Advanced Bodybuilder
Waardering
85
Lengte
1m79
Massa
78kg
ik zit te denken om een nieuwe mobiel te kopen maar aangezien ik een arme ( beginnende:p ) student ben was ik van plan een 2e handse te kopen via marktplaats ofzo.

andere mensen hier ervaring mee?
want ik kan hem gewoon testen dus waar zou ik op moeten letten?

Tja, je weet het natuurlijk nooit, maar ik heb er 2 gekocht en ben er uitermate tevreden mee (geweest). De eerste heb ik opgehaald en kon ik dus de SIM meteen in uitproberen. De tweede gewoon laten bezorgen. Op een fototje kon ik zien dat er weinig beschadigingen op zaten en het enige wat me nog tegen zou kunnen zitten was een batterij.. nou die kan ik voor 5 euro of zo wel bestellen, dus daar was ik ook niet bang voor.

• Topic Starter Topic Starter
nee idd ik denk dat ik ook gewoon de gok ga wagen.
het scheelt echt heel veel :D

Zus heeft een galaxy nexus ervanaf, zelf opgehaald en gebruikt ze nog steeds(denk anderhalf jaar oud). Goede ervaring mee tot nu toe

Vraag eventueel of ze een bon erbij hebben (van wanneer en waar ze gekocht hebben). Ik haal het altijd zelf op en ter plekke controleren.

Over welke tel gaat het? Bij samsung kun je *#0*# intoetsen en dan kom je op zo test scherm, waarin je in principe alles kunt testen van pixels tot camera enz.

't Is net als met tweede hands auto's...een lot uit de loterij. Heb zelf al veel tweede hands telefoon versleten en een enkeling ging wat minder lang mee dan verwacht.

koop denk maar gewoon een nieuwe Huawei Ascend P6 zien er netjes uit

Kan je lekker mee appe

Terug
Naar boven