AndroidHealthClinic

2pac cd's

Heb ze al zo goed als allemaal, maar toch karma:).

je moet wat karmapunten verspreiden...

Heb je die allernieuwste cd van hem ook al ? Die hij op dat verborgen eiland gemaakt heeft ? :P

goede post!!!

ff off topic wie denkt dat tupac nog leeft..? ik iig wel!!!

hij leeft, wij hebben hem opgenomen in ons gezin, meer wil ik er niet over kwijt.
lol, nee ik denk het niet.
karma houd je tegoed.

goede post.

Ik denk niet dat Tupac leeft en ben er bijna zeker van dat Suge Knight hem heeft vermoordt. Al dat gedoe van die 7 theorie etc. is gewoon een plannetje omdat Tupac wist dat hij niet lang zou leven. Zo blijft hij voor altijd een legende omdat mensen zo blijven geloven dat hij leeft.

Heb ze al allemaal, toch bedankt.

Netjes man staan er zat tussen die ik nog niet had! Karma is on the way.

Nice post man! Had ernog een paar niet van :)

goede post.

Ik denk niet dat Tupac leeft en ben er bijna zeker van dat Suge Knight hem heeft vermoordt. Al dat gedoe van die 7 theorie etc. is gewoon een plannetje omdat Tupac wist dat hij niet lang zou leven. Zo blijft hij voor altijd een legende omdat mensen zo blijven geloven dat hij leeft.

Dat vond ik zo belachelijk. Een paar n*gers die in alles het getal 7 zien. Suge Knight heeft heel zeker een groot aandeel gehad in zijn dood, maar of hij hem vermoord heeft, weet ik niet. Misschien heeft hij het een of andere Wanksta laten doen.

De dader hebben ze nog steeds niet dus het zal geen wanksta zijn:D :D maar een paar corrupte agentjes.

Terug
Naar boven