MuscleMeat

2x achter elkaar zelfde bil

Sergeant

Advanced Bodybuilder
Waardering
60
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Korte vraag

Heb vorige week in rechterbil geprikt, maar heb er nu totaal geen last meer van. Donderdag moet ik weer prikken,eigenlijk links maar rechts is makkelijker.

Kan het dan nog een keer in recht omdat ik 0,0 last heb?

Natuurlijk, ik injecteer meestal in mn rechter been. Vrijwel nooit links.

Wat william zegt

No problemo.

• Topic Starter Topic Starter
Mooi mooi was de eerste keer dat ik zelf in mn glute injecteerde , heb een hoop tips gelezen en had er maar 2dg last van dus virgin muscle oid was het niet gelukkig. dus kan ik er gewoon weer in knallen

Ik heb nog nooit in mijn linkerbil geinjecteerd, mij te onhandig! En daarnaast is mijn reet groot genoeg om altijd wel een mooi plekje te vinden :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop alleen niet dat ik weer als een mother****er begin te zweten tijdens zetten en te trillen . Was vorige keer toch wel beetje de spanning denk ik

Tja dat heb je helemaal zelf in de hand natuurlijk. Ik zet altijd in de ochtend, na een bakkie koffie en een warme douche :) Gewoon je hoofd koel houden en je stapjes volgen. Drukmaken ga ik me pas doen de 1e keer dat ik ooit over 10 jaar wellicht heel misschien tren ga zetten :p

Over 10 jaar Punjab? We zullen zien... :D

Haha Godver... Ik had een reactie als deze al voorzien :p

Goede voornemens zijn er om verbroken te worden toch?! :D

Hahahah, ik zeg niks.

Trouwens Sergeant, je kan ook in je benen prikken, kan je er wat makkelijker bij.
Die zenuwen verdwijnen vanzelf steeds meer. ;)

Terug
Naar boven