Fitness Seller

Verkocht 2x ATI Radeon HD 6970 2GB GDDR5 met CrossFire bridge

Haye

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
Beste bbers,

Allereerst de beste wensen allemaal!

Ik doe mijn twee HD 6970's te koop voor de fanatieke gamer. De kaarten als een paar draaien de zwaarste games met genot.

De kaarten verkoop ik het liefst als een paartje voor 290 euro, mocht je ze toch los willen hebben hanteer ik de volgende prijzen:

- Club3D HD 6970 voor 145 euro
- Sapphire HD 6970 voor 165 euro

Beiden kaarten heb ik in originele doos met aankoopbon liggen, stock coolers, nooit overclocked geweest.

De Club3D is iets goedkoper omdat hier een spuuglelijke cooler op zit dit wat lawaaiger is dan de Sapphire.

Greets,
Haye

de gtx 660 oc versie is een stuk beter(gewone versie is al 15% beter zelfs, laat staan OC), vraagt maar de helft watt, en verkoopt nieuw voor <150 euro...

http://tweakers.net/pricewatch/353363/msi-n660-gaming-2gd5-oc.html

LargePerfIndex.png

power_maximum.gif

zou je prijs hieraan calibreren. Je zit in principe in een niet-competitieve kaart, veels te hoge power nodig voor veels te weinig prestatie. Zelfs de 650ti boost/7850 presteren beter en die kosten maar +-130 euro.

Laatst bewerkt:
Tja wat de gek ervoor geeft hè.. Zo te zien staan ze al gereserveerd op Marktplaats ;) 2x6970 is iets sneller als de 6990 (2x6970 op 1 PCB), en dat blaast alles onder een 680/770 (in principe dezelfde kaarten) of 7970 Ghz/r9 280x (idem) gewoon voorbij. Qua verbruik zijn de nieuwe kaarten uiteraard veel zuiniger. Ik zou persoonlijk voor deze config zeker minder bieden aangezien een GLOEDNIEUWE R9 280x ongeveer dezelfde prestaties levert, 1 kaart oplossing (dus geen last van CF compatibility issues met nieuwe games) en veeeeel zuiniger is. Just my 2 cent's, niet bedoelt om te bashen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Verkocht jongens!

Ik ben zojuist de (hopelijk) gelukkige eigenaar van een R9 290 (vanavond installeren)

Nice, goede keuze! Veel plezier ermee ;)

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

heeft die moron je gewoon een harde single kaart upgrade gegeven voor je 2 3 jaar oude kaarten.

Haha nee! de upgrade heeft me uiteindelijk zo'n 60 euro gekost. Mijn kaarten zijn verkocht, ik ben er zeker van dat hij er nog veel plezier aan gaat beleven.

En door zijn investering ben ik BF4 en de R9 290 voor slechts 90 euro rijker!

Terug
Naar boven