XXL Nutrition

3:10 to Yuma

philaprilia

Dutch Bodybuilder
Waardering
9
Lang geleden dat er nog eens een film van dit genre uitkwam:
r8uzye.jpg - 132419

Dan Evans (Christian Bale) is en boer die gekweld wordt door droogte op zijn land. ZIjn gezin verkeert in geldnood. Hij kan een flinke premie verdienen wanneer hij Ben Wade (Russel Crowe), een beruchte outlaw, kan overbrengen naar de Yuma gevangenis met de trein 3:10. Maar Evans is niet de enige die wat geld wil winnen....

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=WQIPDRgSAI8

Ziet er wel aardig uit.. moet alleen eerst nog even Eweka betalen. :D
(Aankomende week zal ik weer eens 24/7 gaan downloaden.. dat is lang geleden :o)

Zeer leuke Western maar haalt het toch niet van de absolute toppers.

remake smemake

Uit groot film topic:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij westerns horen mooie posters!

Anyway, [IMDB]3:10 to Yuma[/IMDB] dus, een remake van het origineel uit 1957 (niet gezien). En deze film wist voor mij als liefhebber te slagen waar vele anderen het niet konden klaren; het greep overtuigend de sfeer van de klassieke western. Dat wil zeggen de settings, de muziek, de karakters. Zowel Crowe als Bale slagen in hun eerste (?) western.

Goede film, zeker een aanrader voor de liefhebber, 8/10

Zojuist het origineel op de BBC gekeken..

51MyFQlAc0L._SS500_.jpg - 132483

Deze film is iets overtuigender in de manier waarop de verhouding tussen badguy Wade en goodguy Evans verloopt. Uitstekende sfeerfilm en daarmee wel een aanrader, naast het uitstekende vervolg.

8/10

wel perfecte casting zoals k nu kan zien. Ga hem deze week zeker eens kijken.

Ik heb hem gisteren bekeken, en vond het wel een goede film. Al dacht ik er helemaal in het begin anders over. (wilde hem al bijna afzetten)

Het is wel jammer dat ik zo'n trage internetverbinding heb, de film was namelijk ook in HD uit. Ik ben wel de film Hitman in HD aan het downloaden. Ook al heb ik de film al gezien, het blijft een goede.

Terug
Naar boven