AndroidHealthClinic

3 kuren on/off OF bridgen?

Synthesis

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Wat zou beter zijn

Week 1-6: Tren Ace 50mg ed
Week 1-10: Test Prop 75-100mg ed
Week 2-6: Proviron 25-50mg ed
Week 7-10: Winstrol 40-60mg ed

Hoeveel tijd off/herstel zou ik van deze kuur nodig hebben (inclusief de 4 weken PCT) vooralleer aan de volgende te beginnen (gelijkaardig aan hierboven met evt Mast/Bold erbij). Dit zo 3 keer na mekaar.

OF:

Week 1-10: zelfde kuur als hierboven (Tren/Test/etc.)

Week 11-16 bridgen met: Test 100-200mg ew

Week 17-26: zelfde kuur (Tren/Test/etc.)

Week 27-32 bridgen met: Test 100-200mg ew

Week 33-42: zelfde kuur (Tren/Test/etc.)

Hoeveel tijd herstel zou ik van deze kuur nodig hebben?

als je voldoende tijd tussen die eerste 3 kuren laat( hoe lang moet je laten testen, anders zou ik 3/4maanden er tussen laten) dan is je herstel daar heel blij mee en bij kuur 2 word dat een heel ander verhaal. ( geeft je waarschijnlijk wel meer 'blijvende' gains)

maar zal iemand met meer ervaring hier dieper op in laten gaan, niet aan mij.

• Topic Starter Topic Starter
als je voldoende tijd tussen die eerste 3 kuren laat( hoe lang moet je laten testen, anders zou ik 3/4maanden er tussen laten) dan is je herstel daar heel blij mee en bij kuur 2 word dat een heel ander verhaal. ( geeft je waarschijnlijk wel meer 'blijvende' gains)

maar zal iemand met meer ervaring hier dieper op in laten gaan, niet aan mij.

Als ik het goed begrijp dan zou optie 1 (on/off, on/off, on/off, on/off) dus:
10 weken + 12-16 weken herstel x 3 duren?

Iemand die denkt dat herstel van zo een kuurtje met test/tren/winny (en de 2de+3de met mast/bold er eventueel bij en wat hogere dosissen tren+test) langer duurt?

Mijn ervaring met kuren van 20+ weken is dat her herstel heeeeeeul zwaar is.

Tren is het zwaarte middel voor herstel.
Ik zou jouw kuurvoorstel niet volgen.
& ik snap je vraag niet goed.

Dit soort hypothetische vragen zijn nogal moeilijk te beantwoorden omdat er nogal 'n flinke individuele variabiliteit is wat dit betreft. Waarschijnlijk kun je dit hetzelfde het beste inschatten afleidend uit het verleden qua kuren en herstel.

Ik zou hCG ernaast zetten, en dan na je kuur 5-6 weken een SERM nemen om vervolgens even bloed te prikken zodat je weet waar je staat met je herstel (of je dus moet door slikken of niet).

Dit soort hypothetische vragen zijn nogal moeilijk te beantwoorden omdat er nogal 'n flinke individuele variabiliteit is wat dit betreft. Waarschijnlijk kun je dit hetzelfde het beste inschatten afleidend uit het verleden qua kuren en herstel.

Ik zou hCG ernaast zetten, en dan na je kuur 5-6 weken een SERM nemen om vervolgens even bloed te prikken zodat je weet waar je staat met je herstel (of je dus moet door slikken of niet).

Hey XXL, bedankt voor de info. Jou posts zijn altijd waardevol. HCG laat ik sowieso meelopen, 250iu e3d

Welke SERM zou jij dan zetten?

Zou je ook tijdens deze kuur iets zetten van cabergoline/dostinex of aromasin/arimidex of iets anders? Heb alles in huis maar weet niet of ik tijdens ook al iets zou zetten. Denk wel dat ik wat gevoelig ben voor gyno.

Ik zie geen heil in DR agonisten.

AI gebruik afhankelijk van het verleden; kreeg je snel last van oestrogene neveneffecten zoals gynecomastia (je meldt dat je gevoelig 'denkt' te zijn, waarom denk je dit?)?

Tamoxifen of clomiphene maakt weinig uit, al vinden veel mensen tamoxifen draagbaarder, zeker wanneer het wat langer geslikt moet worden.

Ik zie geen heil in DR agonisten.

Dus geen cabergoline?

AI gebruik afhankelijk van het verleden; kreeg je snel last van oestrogene neveneffecten zoals gynecomastia (je meldt dat je gevoelig 'denkt' te zijn, waarom denk je dit?)?

3-4 maanden na mijn vorige kuur kreeg ik beginnende gyno aan 1 tepel. Dit was 3-4 maanden na deze kuur:test + anavar waarvan de test zeer hoog gedoseerd was (test e 250mg eod en test prop 150mg gedurende de eerste 4 weken)

Precies niet zo veel meer gegroeid (heb nolva genomen) alhoewel er wat meer vlees hangt...maar dat kan ook vet zijn omdat ik wat ben gestegen in vet % en overal wel wat ben aangekomen.

Tamoxifen of clomiphene maakt weinig uit, al vinden veel mensen tamoxifen draagbaarder, zeker wanneer het wat langer geslikt moet worden.

Wat bedoel je? In de PCT? Of gedurende de cycle?

Welke serm's, ai's, etc. zou je aanraaden tijdens de cycle en na? en in welke hoeveelheden?

Sowieso 2 x pw 0,25mg Cabergoline pakken bij lang(er) Tren gebruik. Houd je coïtusdrive skyhigh en om de een of andere reden sliep ik veel beter dan zonder Cabergoline.

Als je perse meerdere kuren achter elkaar wilt doen met bridges ertussen zou ik sowieso eens wisselen van middel, dus zeker niet 3 x precies dezelfde AAS gebruiken.

Het herstel na een lange kuur valt heel goed mee als je goed weet waar je mee bezig bent en een goede PCT gebruikt. Je moet idd niet aankomen met 4-6 weken Nolva want dan kan je imo net zo goed niks pakken.

even off topic, ben ook van plan een 20 weken kuurtje te doen binnenkort... hoe kun je dan het beste nakuren? had gedacht clomid en nolva samen vr een 10 tal weken ?

Sowieso 2 x pw 0,25mg Cabergoline pakken bij lang(er) Tren gebruik. Houd je coïtusdrive skyhigh en om de een of andere reden sliep ik veel beter dan zonder Cabergoline.

Hey Rob, over hoeveel weken spreken we dan als je het hebt over lange(re) trenkuren?

---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 21:29 ----------

even off topic, ben ook van plan een 20 weken kuurtje te doen binnenkort... hoe kun je dan het beste nakuren? had gedacht clomid en nolva samen vr een 10 tal weken ?

Hangt ook af van welke AS je gebruikt. Ik was op dik 2 maand hersteld van een 20w+ kuur (test/primo) met 6 weken Nolva+HMG. HCG tijdens de kuur niet vergeten natuurlijk!

Terug
Naar boven