MuscleMeat

3 of 4 weekse kuur

yasyas

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Hallo Allemaal,

Ik probeer al een tijdje meer info te krijgen over de resultaten van een korte kuur. Dan bedoel ik ca. 3 a 4 weken. Ik heb al wel wat onderzoeken gelezen die aangeven dat dit wel degelijk een goed resultaat kan geven.

Wie kan mij hier meer over vertellen of eventueel adviseren.

Bedankt.

Hi,

Lijkt me eigenlijk dat je hier best zelf nog even wat onderzoek naar doet, daar deze post een beetje laat doorschijnen dat je zelf niet helemaal weet wat je kan/wil doen.

Kom aub zelf met een voorstel en dan zullen wij je daarover advies geven.

Om toch ontopic te blijven:
  • Zal dit een Cut -of Bulkkuurtje moeten worden?
  • 3-4 weekjes is wel heel erg kort, minimum wordt toch vaak 6 weekjes aangeraden.
  • Verder is de keuze voor een korte kuur beperkt tot alle kort werkende esters (acetaat, suspensie, ...) of orals, maar orals only worden zowieso niet echt aangeraden...

hi,

lijkt me eigenlijk dat je hier best zelf nog even wat onderzoek naar doet, daar deze post een beetje laat doorschijnen dat je zelf niet helemaal weet wat je kan/wil doen.

Kom aub zelf met een voorstel en dan zullen wij je daarover advies geven.

[/list]

+1

Ken iemand die er goede resultaten mee behaalt. Maar die gaat op onderhoud tussendoor. in principe dus een hele lange kuur, met intervallen.

1-4 Testp 200mg ed
1-4 trena 100mg ed
1-4 oxy 100mg ed

5-8 250 test of minder

9-12 testp 200mg ed
9-12 npp 100mg ed
9-12 dianabol 100mg

Dit is uiteraard niet voor beginners, maar misschien is er op lagere dosering ook een mooie middeweg te vinden.

5-8 250 test of minder

wat is het ? test E?

dat heeft weining zin lijkt me

feedback graag:)

dat heeft geen zin yasyas. En wat loop jij nou te zeike killingmen.. maakt het uit of het teste of testc of p is? dacht het niet. denk je dat de test nog niet op niveau is na 4 weken op 1400mg ?

Doe dan een anavar of winstrol only kuurtje.

Var op 60 + mg pd
Winstrol op 50 + mg pd

Als je het kort wil, doe het dan ook krachtig

Nakuur eventueel nolvadex op 20 mg, 2 weekjes.

So what? als je test op niveau is, is je test op niveau.. Misschien schrijf je trouwens zo bro..

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap dat het voor de meeste een raar topic is, waarom maar 1 maand kuren. Maar ik woon/werk momenteel in het buitenland en ik kan daar in geen mogelijkheid aan betrouwbaar AAS komen. Binnenkort ben ik een maand in Nederland op bezoek en wil dan even knallen.

En hier lees ik veel info, waar ik veel aan heb, alleen altijd voor kuren van minimaal 6/8 weken.

zoals al eerder gezegt is...gewoon proberen...of jezelf opsturen van uit nederland naar waar je dan ook werkt!
Ga je 'n maand in nederland doen...lekker kort werkende dingen pakken.
B.v. Test p mast a tren a en natuurlijk kun je daar de nodigen orals bij nemen...ik boek persoonlijk altijd veel resultaat in de eerste 4/6 weken...kuur altijd veel langer omdat ik van mening ben dat het dan beter blijft hangen...maar wie weet...volgende x ook maar eens 'n kort kuurtje proberen...ben alleen bang dat het dan wel met brug word...
Succes met proberen en post vooral he bevindingen!

Terug
Naar boven