Fitness Seller

3 weken Thailand

joskesport

Novice
Waardering
0
collega's

ik ga voor 3 weken naar thailand om te trainen (thai boks) en wil natuurlijk mijn massa behouden. Is het zinnig om ginder iets te nemen of is de periode wat kort? Dacht mss aan orals? Om iets intensiever te kunnen trainen, wil ook gewoon in de gym bij trainen.

Alvast bedankt

J

ja goed idee, je kan daar alles in de apotheek halen zonder recept ..., ik ben 9 keer op vakantie geweest in Thailand.

maar ff serieus een 3 weken kuurtje (neem aan dat bedoel je met orals ? ) ?
ben maar alvast voorbereid op slecht kommentaar hier vermoedt ik voor je

• Topic Starter Topic Starter
dacht ik al, tijd is idd kort..

bedankt

Ach pro hormonen cyclen ze ook maar 3 weken.
Zijn ook verkrachte orals.

Zie opzich niet echt het probleem, maar dat is mijn mening.
Je moet begrijpen dat er 2 stromingen zijn.. de een gelooft dat korte kuren minder taxerend zijn voor het lichaam, de ander dat het net zo slecht voor je is en je dus beter een goeie lange kuur kan doen voor meer resultaat.

Effe wat anders, je kunt het daar gewoon in de apotheek kopen? ??? In Thailand? :s

Effe wat anders, je kunt het daar gewoon in de apotheek kopen? ??? In Thailand? :s

ja, en geen haan kraait er na, ook andere medikamente gaan vrij over de toonbank ;)

trouwens niet alleen thai, maar ook in turkeie krijg je medi's vrij over de toonbank

weet je zeker dat het dan echt is als je het bijvoorbeeld in turkije in de apotheek haalt of ??

Ik zou gewoon Chlomid nemen al vanaf dat je in Nederland ben en dan doorgaan met Chlomid als je daar ben kan je vast wel kopen daarzo.
Maar dan wel een maand voordat je gaat moet je Chlomid al nemen.

Mexico haal je ook alles op elke hoek van de straat.
Denk dat je beste kans is om naar een farmacia voor vets te gaan.

Hier haal je daar gewoon dianabol, winstrl, tren, test cyp, test prop, equipose, pgf2a etc.

als je daar een trainingsprogramma gaat volgen denk ik dat je je massa niet gaat behouden want je zal daar wat gaan zweten en zwoegen denk ik zo ....maar het is maar drie weken dus waarom zou je iets nemen gewoon goed eten daar en zorgen voor voldoende eiwitten en die besteden aan je eigen en niet aan een hoertje daar........

weet je zeker dat het dan echt is als je het bijvoorbeeld in turkije in de apotheek haalt of ??

In Thailand weet ik het 100% zeker, omdat ik er zelf vaak bent geweest en helaas ook vaak medizijnen heb gehaald, het zijn dan geen fakes.
Weet ook van een Bodybuilder die daar woont en een fitstudio bezit dat de roids daar echt zijn.
Van Turkeie weet ik het niet zeker, ben ik zelf pas 1 keer geweest, maar weet van vrienden (turken) dat het ook bij een officieele apotheek in turkeie de medis wel echt zijn

Terug
Naar boven