AndroidHealthClinic

32" of 27" LCD TV

UltraX

Competitive Bodybuilder
Waardering
10
Ik ben nu aan twijvelen wat voor een ik wil gaan halen, het is voor op mijn slaapkamer van 15 vierkante meter, ik wil er mijn versterker en pc op aansluiten. Ook mijn tv verbindng is niet ideaal. Ik ben bang als ik een 32" haal dat mede door mijn minder goede ontvangst het beeld helemaal niet goed zal zijn.

Wat zouden jullie doen?

zeker 32inch ik wilde zelf eerst ook 26 of 27 inch maar blij dat ik nu 32 heb ,zo relax:)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nu een 20 inch lcd alleen ik heb nu al weer spijt dat ik toen geen 27 of 32 inch had gekocht. Ik dacht dat dat wel groot genoeg was. Maar je wilt altijd steeds groter he:P

ja daarom gewoon voor de 32 inch gaan:)

Bekijk goed wat je kijkafstand is. Als je er te dicht op zit dan zal het beeld zeker tegenvallen

• Topic Starter Topic Starter
Dan ga ik denk maar voor 32 inch. Beter te groot dan te klein:P Maar mijn kijkafstand is 2 tot de 4/4,5 meter. Ligt eraan of ik in een stoel/ achter de pc of in bed lig. Hoe groot is die van jou sanca?

Dan ga ik denk maar voor 32 inch. Beter te groot dan te klein:P Maar mijn kijkafstand is 2 tot de 4/4,5 meter. Ligt eraan of ik in een stoel/ achter de pc of in bed lig. Hoe groot is die van jou sanca?

ook 32, maar ik heb een k*t tv verbinding

Terug
Naar boven