XXL Nutrition

32bit onder 64bit

AdHoc

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
464
Lengte
1m78
Vetpercentage
14%
Heb een klein probleem.

Wil een hardware voorzien van een firmware upgrade echter kan deze alleen uitgevoerd worden in een 32bit environment.

Ik heb geen 32bit OS voor de hand, zowel niet op CD/USB als computer.

Is er verder nog een mogelijkheid om een virtual 32bit op mijn 64bit te laten draaien...zoja hoe?

Info over de hardware: Eagle eye geschikt voor PS3

compatibiliteitsmodus ???

zo moeilijk is dat toch niet

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Op een 64bit PC platform kun je 32bit virtual machines draaien met bijvoorbeeld VirtualBox of VMWare. Misschien kun je dan vanuit die virtuele omgeving de firmware upgrade uitvoeren, maar dat zou ik niet weten ik ken dat eagle eye niet. Wat is het precies?

Ik betwijfel of er anno 2012 nog grote fabrikanten zijn die geen x64 firmware-upgrade software hebben klaarstaan.

x64 wordt alsmaar groter en uiteindelijk zal heel x86 uitgefuseerd worden. De meeste personen die zich überhaupt aan firmware upgrades wagen, zijn tweakers. Die draaien echt geen x86 meer.

Ik zeg, surf nog eens even goed op de fabrikant website naar x64 software en benader eventueel zelfs de support afdeling (al dan niet per mail). Het kan gewoon bijna niet dat er puur x86 software beschikbaar is.

• Topic Starter Topic Starter
Op een 64bit PC platform kun je 32bit virtual machines draaien met bijvoorbeeld VirtualBox of VMWare. Misschien kun je dan vanuit die virtuele omgeving de firmware upgrade uitvoeren, maar dat zou ik niet weten ik ken dat eagle eye niet. Wat is het precies?

Het is een hardware dat de besturing van een PS3 controller converteert in de besturing van een usb muis en keyboard.

Voor alle virtuele oplossingen heb ik een (legitieme) windows xp cd nodig.

Ik betwijfel of er anno 2012 nog grote fabrikanten zijn die geen x64 firmware-upgrade software hebben klaarstaan.

x64 wordt alsmaar groter en uiteindelijk zal heel x86 uitgefuseerd worden. De meeste personen die zich überhaupt aan firmware upgrades wagen, zijn tweakers. Die draaien echt geen x86 meer.

Ik zeg, surf nog eens even goed op de fabrikant website naar x64 software en benader eventueel zelfs de support afdeling (al dan niet per mail). Het kan gewoon bijna niet dat er puur x86 software beschikbaar is.

Support is volgens de website al een tijdje (feb 2012) in volle gang maar niets of niemand die een verwachtte delivery datum heeft, hardware wordt tegenwoordig geleverd maar dan met de firmware upgrade.
Mail is al een week geleden verzonden maar tot op heden nog geen response...

penguinunited.com

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven