MuscleMeat

.

Ik zou 250 test en 200 deca doen. Daar zul je nog hard genoeg op gaan.

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Als je deca gaat gebruiken zou ik je eiwitten omhoog gooien en je koolhydraten omlaag. Minder bloat en je hebt een veel snellere eiwitsynthese wanneer je kuurt waardoor je lichaam meer eiwitten kan omzetten

.

Laatst bewerkt:
Ja dat kan

Dan zou k beginnen op 250/200 en halverwege verhogen naar 500/400.

Ga je daar nou echt harder op? Dacht er zelf ook aan

Ik deed 't ook met m'n 250/400 test/deca, halverwege geuppt naar 600 en ik bleef braaf groeien tot week 10. Weet uiteraard niet of ik dit ook had gedaan zonder te uppen hehe.

Tikkie offtopic, maar heb je serieus 6 kilo droge massa gepakt op 250 test? Is best fors imo...

In dat geval zou ik m'n tweede keer zeker niet te hoog inzetten. Doe wat Mikie zegt, 250/200, evt uppen kan altijd maar betwijfel of dat nodig gaat zijn...

.

Laatst bewerkt:
Ging 1e x wel hard ja, 9kg aangekomen.

Maar als ik nu op 250/200 begin, vanaf welke week ga ik dan verhogen?, en hoelang ga ik m,n kuur dan maken?

Persoonlijk zou ik voor 10 a 12 weken gaan, 200 deca/250 test. Evt frontload of kickstart en 4 weken nakuur met nolva. Ophogen heb ik geen ervaring mee maar zou ik niet doen. Weet dat sommigen hier anders over denken, die uppen dacht ik na week 6/7 en plakken nog een paar weken eraan vast.

Succes.

Ging 1e x wel hard ja, 9kg aangekomen.

Maar als ik nu op 250/200 begin, vanaf welke week ga ik dan verhogen?, en hoelang ga ik m,n kuur dan maken?

Dat moet je zelf uitmaken, als je 10 weken test en 8 deca pakt zou ik niet uppen. Als je zeg 15 weken wilt kuren zou ik tegen week 8 uppen.

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven