MuscleMeat

3de kuur First inject keuze.

Jackylux

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
Na wat opzoekwerk aan het twijfelen geraakt wat ik zou nemen, research is goed maar te veel en meningen brengen de twijfel er in. . dit is nu reeds men 3 de kuur, heb eerder een keer winny oral en een keer D-bol oral gebruikt. (niet omdat ik tegen spuiten was maar ik een naalden fobie had, heb hier mee leren leven sinds mijn moeder iedere dag een spuit moest na een operatie en ik deze gezet heb) maar terug naar de essentie :
Eerst en vooral het doel is en blijft droge massa .
-ik zelf was eerst aan het denken omdat dit de eerste inject is om het op 400Test e per week te zetten gedurende 12 weken met nolva als nakuur 10 dagen na de laatste inject. en climid bij de hand als de gyno moest opspelen.
-nu kwam ik uit op finaplix /winny : finaplix 10 weken en winny gedurende de eerste 4. wederom met nova als nakuur en climid bij de hand.

wat lijkt jullie het beste en arm motivatie desnoods in PM

stats:
lengte1,91M
gewicht 94kg
BF:9:/:
gyno gevoelig vooral bij de D-Bol gemerkt

voeding :
ontbijt: 150gr havermout , 30gr amandelen , 40gram shake
10u ; 250ML kwark , appel kaneel
middag: 125gr rijst 150gr kip/vis/runds
16u:250ML kwark , appel kaneel
18u 125gram rijst , 200GR groenten , 150 gr kip, rund ,vis
voor training 40 gram shake , banaan
na training 15 gram BCAA

Ik zou nog eens goed research doen.

Clomid voor je nakuur, Nolva voor gyno. (nolva nakuur kan ook, maar clomid geniet tegenwoordig de voorkeur)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou nog eens goed research doen.

Clomid voor je nakuur, Nolva voor gyno. (nolva nakuur kan ook, maar clomid geniet tegenwoordig de voorkeur)
dit heb ik zo geschreven omdat ik met gyno was blijven zitten na de Dbol oral kuur . en dat ik toen van een supp hier in de buurt te horen kreeg da ik clomid moest nemen was toen al 4 maanden na de kuur.

Als je gevoelig bent voor gyno, kun je beter niet alleen test zetten denk ik. Liever nog een compound erbij voor de juiste A:E verhouding. Mast of primo.

Ik zou aromasin nemen tijdens je kuur, beginnen met 12.5mg EOD en bloed laten trekken en dose aanpassen als het nodig is.

Preventief borstkankermidelen aanraden, gaan we weer

Ik zou aromasin nemen tijdens je kuur, beginnen met 12.5mg EOD en bloed laten trekken en dose aanpassen als het nodig is.
lijkt me beetje overkill.

kan het altijd nog achter de hand houden maar nolva zou op 400 mg test gyno echt wel moeten voorkomen.

voor T.S

ik zou de Ai's lekker laten staan, en nolva achter de hand houden als je last krijgt van gevoelige tepels.
preventief je oestrogeen onderdrukken is geen goed idee, oestrogeen is ook gewoon een hormoon wat je nodig hebt en teveel onderdrukken gaat je ook problemen geven.

lijkt me beetje overkill.

kan het altijd nog achter de hand houden maar nolva zou op 400 mg test gyno echt wel moeten voorkomen.

voor T.S

ik zou de Ai's lekker laten staan, en nolva achter de hand houden als je last krijgt van gevoelige tepels.
preventief je oestrogeen onderdrukken is geen goed idee, oestrogeen is ook gewoon een hormoon wat je nodig hebt en teveel onderdrukken gaat je ook problemen geven.

Ja teveel onderdrukken is ook niet goed. Maar Ik raad je aan wat studies te leZen over hoge oestrogeen gehaltes, hepatic adenomas en bloed proppen.

Als je gaat bulken zou ik wel wat meer gaan eten. Tenminste als je echt op 9 staat en geen dbb 9 :D

En bcaa is waste of money.

• Topic Starter Topic Starter
Als je gaat bulken zou ik wel wat meer gaan eten. Tenminste als je echt op 9 staat en geen dbb 9 :D

En bcaa is waste of money.
Bulken is nu niet bepaald het doel momenteel wil het vooral clean en dry houden. komt wel nog een maaltijd van 150 gr kip en rijst 125 gram bij zodra ik ga starten
verder was het zeker niet mijn plan om preventief met Aromasin , nolva of clomid gaan te nemen om oestrogeen te onderdrukken .
maar wel beide ( nolva en Clomid ) bij de hand nolva als nakuur en clomid omdat mijn gyno vorming vorige keer is opgelost dankzij deze Serm. enkele maanden na men kuur zelf nog omdat ik toen pas een antwoord vond.

PS. hoe zit het nou met de keuze voor eventueel finaplix?

Laatst bewerkt:
Finaplix is Tren ace.

Alleen jij kan beslissen of je dit nodig hebt voor je doelen, en of je de potentiële bijwerkingen voor lief wilt nemen.

Terug
Naar boven