Jackylux
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
Na wat opzoekwerk aan het twijfelen geraakt wat ik zou nemen, research is goed maar te veel en meningen brengen de twijfel er in. . dit is nu reeds men 3 de kuur, heb eerder een keer winny oral en een keer D-bol oral gebruikt. (niet omdat ik tegen spuiten was maar ik een naalden fobie had, heb hier mee leren leven sinds mijn moeder iedere dag een spuit moest na een operatie en ik deze gezet heb) maar terug naar de essentie :
Eerst en vooral het doel is en blijft droge massa .
-ik zelf was eerst aan het denken omdat dit de eerste inject is om het op 400Test e per week te zetten gedurende 12 weken met nolva als nakuur 10 dagen na de laatste inject. en climid bij de hand als de gyno moest opspelen.
-nu kwam ik uit op finaplix /winny : finaplix 10 weken en winny gedurende de eerste 4. wederom met nova als nakuur en climid bij de hand.
wat lijkt jullie het beste en arm motivatie desnoods in PM
stats:
lengte1,91M
gewicht 94kg
BF:9:/:
gyno gevoelig vooral bij de D-Bol gemerkt
voeding :
ontbijt: 150gr havermout , 30gr amandelen , 40gram shake
10u ; 250ML kwark , appel kaneel
middag: 125gr rijst 150gr kip/vis/runds
16u:250ML kwark , appel kaneel
18u 125gram rijst , 200GR groenten , 150 gr kip, rund ,vis
voor training 40 gram shake , banaan
na training 15 gram BCAA
Eerst en vooral het doel is en blijft droge massa .
-ik zelf was eerst aan het denken omdat dit de eerste inject is om het op 400Test e per week te zetten gedurende 12 weken met nolva als nakuur 10 dagen na de laatste inject. en climid bij de hand als de gyno moest opspelen.
-nu kwam ik uit op finaplix /winny : finaplix 10 weken en winny gedurende de eerste 4. wederom met nova als nakuur en climid bij de hand.
wat lijkt jullie het beste en arm motivatie desnoods in PM
stats:
lengte1,91M
gewicht 94kg
BF:9:/:
gyno gevoelig vooral bij de D-Bol gemerkt
voeding :
ontbijt: 150gr havermout , 30gr amandelen , 40gram shake
10u ; 250ML kwark , appel kaneel
middag: 125gr rijst 150gr kip/vis/runds
16u:250ML kwark , appel kaneel
18u 125gram rijst , 200GR groenten , 150 gr kip, rund ,vis