Fitness Seller

3de kuurtje

el-terrible

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
OK dus ik begin er aan begin januari

statt's
21 jaar
1 83 98kg vet rond de 15 % denk een beetje minder

Kuur bestaat uit

1-8 test P 100 mg om de dag
1-8 masteron 100 mg om de dag of elke dag, ben nog aan het twijfelen
1-4 igf 70 mgc op workout dagen of om de dag
nakuur: clomid + clenbuterol op en af bouwen,
en igf 4-8 70 mgc op workout dagen of om de dag

graag jullie meningen, advies please

je gaat dus lekker droog worden succes er mee

dat wordt lekker prikken

Hoe lang ben je al OFF sinds je vorige kuur?? Volgens mij pakte je tegelijk met mij ongeveer je eerste kuur en ik begin nu (ietjes te vroeg) aan mijn 2de kuur en jij hebt het al over een 3de kuur???

Lekker :D, ga bijna hetzelfde doen van 't voorjaar.
Zit alleen trenbolone a bij :D.

Misschien igf op 50-60mcg eod zetten ipv 70?
Of E3d zoals james zegt.
Misscien clenbuterol weglaten, maar da's aan jou.
Succes!

Hoe lang ben je al OFF sinds je vorige kuur?? Volgens mij pakte je tegelijk met mij ongeveer je eerste kuur en ik begin nu (ietjes te vroeg) aan mijn 2de kuur en jij hebt het al over een 3de kuur???

Dacht precies het zelfde inderdaad...
Maar succes met de kuur.

igf doen zoals Jamesss zegt doe ik ook zo ongeveer:D voor de rest ziet het er lekker uit succes

• Topic Starter Topic Starter

ben off sinds midden september, ik heb bijna anderhalf jaar geldeden men eerste kuur gedaan (die ik ook slecht hij voorbereid, daarom noemde ik het geen echte kuur)

en is het niet zo als je langer dans 4 weken igf neemt dat je lichaam de igf gewoon wordt en mindere resultaten geeft??

ben off sinds midden september, ik heb bijna anderhalf jaar geldeden men eerste kuur gedaan (die ik ook slecht hij voorbereid, daarom noemde ik het geen echte kuur)

en is het niet zo als je langer dans 4 weken igf neemt dat je lichaam de igf gewoon wordt en mindere resultaten geeft??

Dat is het hele idee achter oed/e3d nemen, dat je receptoren minder snel verzadigd raken.
Als je elke dag neemt, dan wordt idd wel 4 weken gehanteerd.

Hoe ziet je dieet er uit eigenlijk?

Je kan ook hgh nemen dat doet het fantastisch in een cutdieet, dan vliegt het vet eraf. Kost een hoop maar werkt wel.

Voor de rest is Prop, Mast een goeie combinatie om goed hard te worden. Vind igf nog niet eens zo`n must in deze cycle. Volgens mij zou het ook prima gaan zonder.

Dat is het hele idee achter oed/e3d nemen, dat je receptoren minder snel verzadigd raken.
Als je elke dag neemt, dan wordt idd wel 4 weken gehanteerd.

Hoe ziet je dieet er uit eigenlijk?

voorlopig is men dieet

s'morgens 4 scoop's havermout (ongeveer 100 gr) + 50 gr whey met 500 ml water

3 uur later 4 sneden van dat bruin dieetbrood zo? met 45 gr khoolidraten (k'weet niet hoe het noemt)

3 uur later 125 gr rijst + 100 gr groenten, meestal bloemkolen, bonen of spruiten + 200 meestal kip, of tonijn of magere rood vlees

3 uur later 50 gr whey + 50 gr havermout met water

en 3 uur later 125 gr rijst of pasta met kip

in men kuur ga ik er nog vitargo bij gooien en de rijst naar 80 gr omlaag doen

na men kuur 4 X cardio s'morgens op een lege maag, voorlopig doe ik dat maar één keer per week, mijn doel is tegen deze zomer aan max 8 % te geraken, ben nooit lager dan 10 % geraakt :(

Je kan ook hgh nemen dat doet het fantastisch in een cutdieet, dan vliegt het vet eraf. Kost een hoop maar werkt wel.

Voor de rest is Prop, Mast een goeie combinatie om goed hard te worden. Vind igf nog niet eens zo`n must in deze cycle. Volgens mij zou het ook prima gaan zonder.

HGH, wacht ik liever mee tot ik minstens 7 jaar train of zo, ik train nu nog maar 3 jaar een half

voorlopig is men dieet

s'morgens 4 scoop's havermout (ongeveer 100 gr) + 50 gr whey met 500 ml water

3 uur later 4 sneden van dat bruin dieetbrood zo? met 45 gr khoolidraten (k'weet niet hoe het noemt)

3 uur later 125 gr rijst + 100 gr groenten, meestal bloemkolen, bonen of spruiten + 200 meestal kip, of tonijn of magere rood vlees

3 uur later 50 gr whey + 50 gr havermout met water

en 3 uur later 125 gr rijst of pasta met kip

in men kuur ga ik er nog vitargo bij gooien en de rijst naar 80 gr omlaag doen

na men kuur 4 X cardio s'morgens op een lege maag, voorlopig doe ik dat maar één keer per week, mijn doel is tegen deze zomer aan max 8 % te geraken, ben nooit lager dan 10 % geraakt :(

Koolhydraten heten die dingen ;).
Maar ik mis fruit en toch ook nog meer groenten. Ook als je gaat cutten vind ik dat erg belangrijk...

fruit voor de vitaminen? ik neem een multivitamine s'morgens, maar je hebt gelijk, k'denk dat ik er nog ananas bij ga doen, groenten eet ik 2 keer per dag, is toch genoeg?

als je voor masteron kiest zou ik overwegen om voor de masteron enthanate te gaan die GG recent uit heeft gebracht.

scheelt je veel, heel veel prikken.

(en wij weten meteen of het goeie shizzle is ;) )

fruit voor de vitaminen? ik neem een multivitamine s'morgens, maar je hebt gelijk, k'denk dat ik er nog ananas bij ga doen, groenten eet ik 2 keer per dag, is toch genoeg?

Dat staat niet in je schema ;).

Zorg altijd dat je vast voedsel boven supps kiest.
Minimaal is 200g groenten/dag, in je schema staat maar 100g, ik zou alleen altijd zorgen dat je ruim boven die 200g zit liever 300-400.
En 2-3 stukjes fruit zou je toch ook nog wel kunnen hebben in je schema, zou alleen niet voor ananas gaa ivm de vele suikers. Maar da's helemaal aan jouw.
Kijk anders eens naar kiwi's ofzo..

Dat staat niet in je schema ;).

Zorg altijd dat je vast voedsel boven supplementen kiest.
Minimaal is 200g groenten/dag, in je schema staat maar 100g, ik zou alleen altijd zorgen dat je ruim boven die 200g zit liever 300-400.
En 2-3 stukjes fruit zou je toch ook nog wel kunnen hebben in je schema, zou alleen niet voor ananas gaa ivm de vele suikers. Maar da's helemaal aan jouw.
Kijk anders eens naar kiwi's ofzo..

ah ja k'heb blijkbaar vergeten te vermelden dat ik bij men laatste maaltijd ook groenten eet, en ik zal je raad over fruit wel opvolgen :)

Terug
Naar boven