A AK Colossal Veteran kampsjaak 10.000 likes 10.000 berichten Lid sinds 7 mei 2021 Berichten 16.105 Waardering 32.499 Massa 160kg 11 okt 2025 #21 Een prep transformatie die niet eens top 3 kan scoren voor “de beste transformatie” in een x tijd. Kan ook alleen op dbb 😂
Een prep transformatie die niet eens top 3 kan scoren voor “de beste transformatie” in een x tijd. Kan ook alleen op dbb 😂
bodybuilding.nl Semi tech expert 👨💻 Admin 10 media-items 10.000 berichten Technologie Lid sinds 9 aug 2016 Berichten 11.175 Waardering 6.949 11 okt 2025 Topic Starter Topic Starter #22 Chase zei: Wij doen volgend jaar mee. De helft geeft op en dan strijden wij om de 3e plaats Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Oom Oli zei: Ja maar ik vind niet dat je dat na een topic ban van iemand kan verwachten .... Maar volgend jaar doe ik echt zelf mee, beloofd !!! Ik heb de foto's eens bekeken en kan hier wel podiumplaats halen denk ik Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Kunnen een contest houden tussen jullie beiden?
Chase zei: Wij doen volgend jaar mee. De helft geeft op en dan strijden wij om de 3e plaats Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Oom Oli zei: Ja maar ik vind niet dat je dat na een topic ban van iemand kan verwachten .... Maar volgend jaar doe ik echt zelf mee, beloofd !!! Ik heb de foto's eens bekeken en kan hier wel podiumplaats halen denk ik Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Kunnen een contest houden tussen jullie beiden?