Fitness Seller

3de supp nemen?

Matskov

Novice
Waardering
0
Beste

Het is bijna verlof, hierin was ik van plan zwaarder te gaan
trainen. Nu neem ik gewone Creatine monohydrate en Whey eiwitten
aangevuld met vitaminen en mineralen.

Ik zou graag een 3de middel bij nemen om de trainingen beter
te laten verlopen en sneller kracht bij te krijgen. Kortom de creatine
beter laten werken en krachtoename. Ik heb al veel supps gezien
op dit forum maar ik geraak er geen wijs meer uit.
Kan iemand mij advies geven?

mvg

Wat ik nu bijneem is osmolyte voor de training, ben hier zeer tevreden over. meer energie, kracht.
[Link niet meer beschikbaar]
is goedkoop ook, je doet 9 weken met 1 potje.

Glutamine kan ook goed in combinatie met creatine, dit doe wel eens.

Als je meer kracht wil krijgen kun je ook tribulus proberen, maar de meningen zijn verschillend of t product werkt. Je zou t dan toch zelf moeten proberen

greetz

ik heb veel over tribulus gelezen en heb daaruit besloten dat het niet werkt, althans dat is wat ik geloof he :) ik heb er namelijk geen ervaring mee.

ik zou voor glutamine of zma kiezen.

Je kunt je vita's eruit gooien en ZMA-nemen (vita's zitten hier al in) of een flinke
hoeveelheid Tribulus, 5 a 6 caps. per dag :eek: ;) , wil ook nog wel eens werken :thumbs:

nee een multivitamine heb je zowiezo nodig en in zma zitten belange niet alle benodigde vit en mineralen

Waar heb je verlof van?

Hope zei:
nee een multivitamine heb je zowiezo nodig en in zma zitten belange niet alle benodigde vit en mineralen

Het ligt eraan welke ZMA je hebt.... :dance:, neem er altijd veel fruit bij, is voor mij meer dan genoeg :rocker: , het fruit vult dan ook altijd weer goed tijdens de dieetfase ;)

Kijk eens op www.xxlnutrition.nl daar zijn genoeg goede sups te vinden. Je kan zo ook mailen. Dan leg je even de situatie uit en geven hun je een goed advies (heb ik ook gedaan!)

Dave Hawk zei:
Het ligt eraan welke ZMA je hebt.... :dance:, neem er altijd veel fruit bij, is voor mij meer dan genoeg :rocker: , het fruit vult dan ook altijd weer goed tijdens de dieetfase ;)
Ben wel eens benieuwd naar die ZMA van jouw? ???

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga wrs een goed ZMA product aanschaffen.
Veel verschil tussen de verschillende ZMA producten zal er wel niet zijn zeker?

Bedankt voor de snelle reacties.

Terug
Naar boven