Fitness Seller

4 maanden met Rippetoe

PGD3001

Novice
Waardering
0
Laatst bewerkt:
Netjes hoor!
Alleen borst lijkt wat achter te lopen. Kan het op de foto niet goed zien.

Ben je nog steeds bezig met Rippetoe? Nog steeds vorderingen hiermee?

• Topic Starter Topic Starter
Netjes hoor!
Alleen borst lijkt wat achter te lopen. Kan het op de foto niet goed zien.

Ben je nog steeds bezig met Rippetoe? Nog steeds vorderingen hiermee?

Ja, maar ben nog maar 4 maanden met dit programma dus ik denk dat ik niet meteen hier mee zal stoppen :) Zeker niet zolang ik mijn lifts kan verbeteren.

goed bezig man:thumbs:

hoe staat het met de andere helft van je lichaam?

Benen zijn precies altijd bijkomstig hé :)
zie je veel

Wow gaat goed man;) Zeker die borst! Voor 4 maanden is dit erg netjes.

benieuwd hoe het er uit ziet als je gaat cutten volgend jaar ofzo...

• Topic Starter Topic Starter
goed bezig man:thumbs:

hoe staat het met de andere helft van je lichaam?

Ik verwaarloos mijn benen zeker niet, ik doe dan ook Rippetoe => Squats. Maar ik zie ook dat mijn borst en armen gewoon het sterkst vooruit gaan. Heb altijd al gevonden dat ik in mijn rug en benen meer tijd moet steken voor resultaat te hebben (net zoals mijn vader die ook trainde :))

Doe alles ook thuis, heb toen ik begon een squat rack aangekocht met wat dumbbells en een barbell. Moet gewoon in de toekomst meer schijven bij kopen en that's it.

zeker goed gedaan man voor 4 maandjes!
top ga zo door ;)

Ik verwaarloos mijn benen zeker niet, ik doe dan ook Rippetoe => Squats. Maar ik zie ook dat mijn borst en armen gewoon het sterkst vooruit gaan. Heb altijd al gevonden dat ik in mijn rug en benen meer tijd moet steken voor resultaat te hebben (net zoals mijn vader die ook trainde :))

Doe alles ook thuis, heb toen ik begon een squat rack aangekocht met wat dumbbells en een barbell. Moet gewoon in de toekomst meer schijven bij kopen en that's it.

Hoho, ik heb nooit gezegd dat je je lower body zou verwaarlozen ofziets.
Starting strenght=> squats. Je zegt het zelf al. Daarom is het des te opmerkelijker (lees: jammer) dat je alleen pics van je bovenlichaam maakt. Maar dat moet verder ook helemaal zelf weten. Goed bezig verder!:cool:

Komt in orde! Goede progressie! Blijven knallen!

Terug
Naar boven