XXL Nutrition

4 maanden ver

SanH

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben nu al een 4-tal maanden aan het trainen, maar dan vooral op kracht.

Mijn doel bestaat eruit om er gewoon gespierd, ripped, droog, call it whatever you want... uit te zien. Bulken zegt me eigenlijk niet zo veel, en volgens mij is het ook wel duidelijk op de foto's dat ik beter zou beginnen cutten aangezien ik nogal wat overtollig vet heb.

Mijn gevoel zegt mij dan weer dat ik beter zou bulken, en velen onder jullie zullen dat dan ook beamen denk ik. Eigenlijk weet ik niet goed welke richting ik uitmoet. Graag had ik wat feedback gekregen over onderstaande foto's,zodat ik beter weet welke richting ik uitmoet..

Stats:
Leeftijd: 18 jaar
Lengte: 175 cm
Gewicht: ~ 68 kg

Pics:

Front:

1zvr76r.jpg
2l6vc9.jpg

Rug:

29bnjap.jpg
ejgab5.jpg

Benen:

2niurk4.jpg
a5h69.jpg

Mvg,

SanH

ik zeg clean bulk.. zet je snel vet aan of vrat je gewoon alles wat je tegenkwam? wat eet je nu?

vind je benen een beetje vreemd bij je bovenlijf passen of doe je nog aan iets anders?

???

• Topic Starter Topic Starter
vind je benen een beetje vreemd bij je bovenlijf passen of doe je nog aan iets anders?

???

Heb een hele tijd geskateboard + gebasket.. die foto's van front + rug zijn screenshots uit een filmpje, benen kon ik gewoon een foto van nemen. Mss daarmee

• Topic Starter Topic Starter
ik zeg clean bulk.. zet je snel vet aan of vrat je gewoon alles wat je tegenkwam? wat eet je nu?

Vroeger: cola, snoep, anderen brol... you name it..

Voedingsschema:
- 7u: muesli / special K + banaan
- 10u: 3 sneden bruin brood met kipfilet / amandelnoten
- 12u: warme maaltijd (veel groenten)
- 15u: 2x magere yoghurt (250g) + amandelnoten
- 18u: 4 sneden bruin brood met kipfilet/americain
- 20u: 150g tonijn
- 3 Liter water & ~ 1.5L magere melk per dag

3 liter water en 1.5 liter melk per dag ? kan niet joh ! =p

Ik zou niet cutten. Clean bulk, vet zet je tog om, mits je goed traint. Rug ziet er voor 4maanden redelijk uit.

Terug
Naar boven