blastoise
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.390
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb zo het idee dat je graag tren wilt gebruiken
Waarom perse tren?
Test E 500 EW 1-16
NPP 400 EW 1-8
Tren E 400 EW 8-16
Ben hier erg lekker op gegaan, anders kuurvoorstel 2 al heb ik geen ervaring met deca
Als je geen bijwerkingen hebt gehad op tren, kan je natuurlijk ook voor kuurvoorstel 1 of 3 gaan (zal T3 wel achterwegen laten). Het is maar net hoe jij in het hele deca-verhaal staat. Sommige nemen veel vocht op (claimen dit zelfs te hebben wanneer ze op hun voeding letten), allemaal leuk en aardig die KG's op de weegschaal, uiteindelijk gaat het erom hoe het eruit ziet. Ik bulk momenteel voor het eerst op test tren en dit bevalt me tot nu nog beter dan op test npp.
Zou ik voor voorstel 2 gaan. Denk niet dat T3 veel gaat toevoegen in een bulk en als je tren doet lijkt een SARM als mk-677 mij ook redelijk overbodig
Als je geen bijwerkingen hebt gehad op tren, kan je natuurlijk ook voor kuurvoorstel 1 of 3 gaan (zal T3 wel achterwegen laten). Het is maar net hoe jij in het hele deca-verhaal staat. Sommige nemen veel vocht op (claimen dit zelfs te hebben wanneer ze op hun voeding letten), allemaal leuk en aardig die KG's op de weegschaal, uiteindelijk gaat het erom hoe het eruit ziet. Ik bulk momenteel voor het eerst op test tren en dit bevalt me tot nu nog beter dan op test npp.
Overigens zegt geen tren sides op test tren niet dat je ze ook niet hebt op test tren deca. Ik had tijdens mijn vorige kuur test tren npp veel last van zweten. Momenteel op test tren totaal geen last van zweten
Waarom zou je twee 19-nor combineren...Als je geen bijwerkingen hebt gehad op tren, kan je natuurlijk ook voor kuurvoorstel 1 of 3 gaan (zal T3 wel achterwegen laten). Het is maar net hoe jij in het hele deca-verhaal staat. Sommige nemen veel vocht op (claimen dit zelfs te hebben wanneer ze op hun voeding letten), allemaal leuk en aardig die KG's op de weegschaal, uiteindelijk gaat het erom hoe het eruit ziet. Ik bulk momenteel voor het eerst op test tren en dit bevalt me tot nu nog beter dan op test npp.
Overigens zegt geen tren sides op test tren niet dat je ze ook niet hebt op test tren deca. Ik had tijdens mijn vorige kuur test tren npp veel last van zweten. Momenteel op test tren totaal geen last van zweten
Waarom zou je twee 19-nor combineren...
Van 1 19-nor groei je nog steeds, zo niet doe je iets fout. Ik weet dat het gedaan word
Om de x aantal weken van compound veranderen gaat meer voor je doen dan 2 compound bij elkaar gooien.
daarnaast staat tren erom bekend om voor flink wat maagzuur te zorgen in een cut ga je daar niet veel last ben hebben, en het is ook persoonsgebonden. Maar in een bulk met veel meer calorieën is de kans ook hoger.
Als ik jou was @blastoise zou ik aangezien je graag tren wilt gebruiken. Gewoon op 500
Test 400 tren gaan zitten is prima genoeg voor je.
[/QUOTE