Fitness Seller

4e kuur.

Status
Niet open voor verdere reacties.

N76

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
90kg
Vetpercentage
16%
Beste experts :D

Ik wil mijn derde kuur beginnen met:

1000 mg sust p/w
50 mg stromba eod
dit voor 6 weken

en daarna:

1ml test prop eod
1ml tren ace eod
ook 6 weken.

Ik wil hiermee lekker massa maar zo schoon mogelijk het doel is om vooral het vetpercentage te verlagen en een paar kilotjes kipfilet te winnen.

ik persoonlijk denk dat het een goeie combo is om dit doel te bereiken. en natuurlijk zal het aan voeding zitten maar dat heb ik de laatste maanden/jaren
goed verbeterd.

mijn vraag aan de ''experts'' is dan of dit een ''goede'' kuur is om massa + droog uit de bus te komen.(niet over voeding blablabla).

alvast bedankt voor de nuttige comments.:thumb:

6 weken sust is wel kort, de lange esters hebben een paar weken de tijd nodig om te gaan werken

Niet helemaal waar,werkt direkt,omdat er korte in zitten,dus dat verhaal loopt mank.
Prima te doen,lekker hoor
Ga je wel de sust e5d zetten?

Zou zelf 10 weken test p/tren a doen en dan afsluiten met 4 weken winny erbij.

Vind het er wel goed uitzien zo enkel misschien winny door sd vervangen indien je die kan krijgen 20 of 30 mg ed.

Sd?

Nee eerst 6 weken sustanon zou ik niet doen. Minstens 10 weken mijns inziens.

Beste experts :D

Ik wil mijn derde kuur beginnen met:

1000 mg sust p/w 2xpw 500mg
50 mg stromba eod tabs ed.
dit voor 6 weken

en daarna:

1ml test prop eod 2ml
1ml tren ace eod 2ml
ook 6 weken.

Ik wil hiermee lekker massa maar zo schoon mogelijk het doel is om vooral het vetpercentage te verlagen en een paar kilotjes kipfilet te winnen.

ik persoonlijk denk dat het een goeie combo is om dit doel te bereiken. en natuurlijk zal het aan voeding zitten maar dat heb ik de laatste maanden/jaren
goed verbeterd.

mijn vraag aan de ''experts'' is dan of dit een ''goede'' kuur is om massa + droog uit de bus te komen.(niet over voeding blablabla).

alvast bedankt voor de nuttige comments.:thumb:
blablabla

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven