AndroidHealthClinic

4GB bruikbaar na Vista SP1 ?

Schaapiej

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
In de Makro krant staat in een advertentie het volgende;

Intern geheugen: 4096 MB
( Vista servicepack 1 nodig om geheugen volledig te kunnen benutten, word automatisch gedownload via Microsoft Windows Update )

Er staat in de advertentie niet dat het een 64-bit versie is van Vista.

Ik ben verder nog niks op internet tegen gekomen over het maximale geheugen met 32-bit software.

Iemand meer info hierover?

• Topic Starter Topic Starter

Het is misschien wel overkill voor de meeste programma's maar voor de nieuwere games is het toch wel makkelijk!

Ga nu de link bekijken..
Edit:

The long answer takes some explanation… Here’s the official answer from Microsoft:

32-bit versions of Windows Vista Home Basic, Home Premium, Business, Enterprise, and Ultimate: 4GB
32-bit Windows Vista Starter: 1GB
64-bit versions of Windows Vista Home Basic: 8GB
64-bit versions of Windows Vista Home Premium: 16GB
64-bit versions of Windows Vista Business, Enterprise, and Ultimate: 128GB

So I search around a little to find some real-world experiences for people with 4GB installed:

This guy had 3.2GB available.
People here had 2GB, 3.58GB, and 3GB available.
This guy had 2.5 GB.
And this guy had 2.8GB available.

4GB dus, alleen wat je maximaal kan gebruiken verschilt dus..

Laatst bewerkt:
Als je 4 gig in een pc met Vista stopt gaat er standaard een gieg naar je grafische kaart

je hebt een 64 bit besturingssysteem nodig om de 4 GB volledig te benutten, anders wordt er maar 3.2 GB gebruikt. Dus je hebt vista 64 bit nodig.

• Topic Starter Topic Starter
als ze vermelden dat na de update je volledige 4 GB bruikbaar is dan zal dat wel zo zijn en anders zijn ze verplicht je computer terug te nemen.
De meeste computers zien na de update 4 GB
Het kan zijn dat sommige chipsets op het moederbord geen 4 GB geheugen ondersteunen en dan zal de update dus ook geen invloed hebben maar dat zijn dan meer de budgetcomputers dus ik zou me niet zoveel zorgen maken. Als het er staat zal de makro wel te vertrouwen zijn denk ik.

Terug
Naar boven