AndroidHealthClinic

4ml teveel in glute

Sergeant

Advanced Bodybuilder
Waardering
60
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Ben net begonnen aan mn kuur, 2injects gezet en heb veel pijn.
Heb al eerder gekuurd met hetzelfde merk, deze keer is het de nieuwe versie met nieuwe uiterlijk
Ik zet 500mg test en 400mg tren ew.

Doe alles om pijn te voorkomen, langzaam laten injecteren, warm maken, 0, 8x40 naald, , douche na injecteren, juiste plek etc
.Voorheen nooit last gehad(max3ml) en nu dus 4ml, lijk me sterk dat het teveel is?

Zouden de mensen van dit merk, bij het nieuwe uiterlijk ook nieuwe solvents gebruikt hebben, kan er dagen niet op zitten oid joh.Geen idee waar het aan het ligt, slik ook 3x400mg ibuprofen pdag.

Nieuw topic gemaakt ivm naam van ug lab...

Bepaalde merken gebruiken bepaalde solvents.

Gouden versnelling deed bij mij bv altijd beetje zeer

Best wel goei man

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de rood witte met nieuwe look. Hopelijk gaat het wel goed komen.
Mja no pain no gain, ga wel goed op rood wit

Misschien nieuwe carrier oil waar je niet zo fijn op reageert, verschilt enorm per persoon. Kan ook gewoon een slechte batch zijn. Beetje glute moet 4ml wel kunnen hebben

Dit is heel persoonlijk....ik spuit na slechte ervaringen nooit meer dan 2.5 ml. Ik deed met 500 test en 400mg tren 2x per week spuiten. Of als je 3ml wel kan hebben kan je e5d spuiten

2 ml / 7 *5 = 1,4 ml test en 1,4 ml tren........beide geeft imo ook stabielere waarden dan 1x per week.

3x400mg ibuprofen elke dag is imo echt veel te veel!! Dat is niet gezond.

Denk dat ik dezelfde heb..nergens last van zowel in glute, been als schouder en zet ook 4ml.

Heb wel 4ml. in schouder gezet, geen centje pijn.

Dit is heel persoonlijk....ik spuit na slechte ervaringen nooit meer dan 2.5 ml. Ik deed met 500 test en 400mg tren 2x per week spuiten. Of als je 3ml wel kan hebben kan je e5d spuiten

2 ml / 7 *5 = 1,4 ml test en 1,4 ml tren........beide geeft imo ook stabielere waarden dan 1x per week.

3x400mg ibuprofen elke dag is imo echt veel te veel!! Dat is niet gezond.

Hoeveel ibuprofen mag je maximaal pdag dan.?

Volgens bijsluiter 1200 mg pdag. Ik heb ook nog diclofenac liggen, maar probeer zo veel mogelijk zonxer uiteraard.

Heb wel het gevoel dat mn 2e inject minder zeer doe als de 1e.. vreemd.. ik ga het wel zien.

Volgens bijsluiter 1200 mg pdag. Ik heb ook nog diclofenac liggen, maar probeer zo veel mogelijk zonxer uiteraard.

Heb wel het gevoel dat mn 2e inject minder zeer doe als de 1e.. vreemd.. ik ga het wel zien.

Diclo is ook zwaarder als Brufen, die zou ik lekker laten liggen. Mocht er na 3/4 dagen geen verbetering zijn even langs je huisarts.

idd 1200 is max. Stel je verstandskies is getrokken dan neem je een dag of 4 1200mg maar daarna dus niks meer. Ik neem aan dat je zo +10 weken kuurt en dan is mijn mening dat 1200mg per dag echt teveel is. Ik zou op geen enkele dosis eigenlijk zo lang ibuprofen aanraden.....maar indien toch dan 2x 200mg max. Werking is 4 uur en met 2 dosis kan je een werkdag doorkomen. Omeprazol is erg aan te raden. Kruidvat 14x10mg voor 5 euro uit mijn hoofd. 10-20 mg omeprazol is zeer aan te raden voor je maag en sws nooit ibuprofen op een nuchtere maag. Diclofenac is zeker voor je maag nog meer verrot dan ibuprofen dat al is.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 21:48 ----------

Per dag mag je redelijk wat (denk bv na een operatie krijg je zakjes ibu)

OT
Weet je dat zeker...net als asperine verlengt het bloedingstijd enorm. Voor een operatie moet je iets van 48 uur schoon zijn van asperine en NSAID's. Volgens mij zijn die zakjes paracetamol en daarnaast een opiaat zoals morfine oramorfine of tramadol.

20mg Omeprazol is wel minimum. Brufen 400 kun je in caps kopen bij het kruidvat. en niet gebruiken als het niet nodig is.

Ik kreeg het een aantal keer na wat zware bevallingen bij de kaakchirurg. Wellicht dat het anders is na een operatie onder narcose.

Huisarts is zowiezo niet nodig, zowiezo geen ontsteking. Pijn is wel te verdragen, alleen ****ed up met zitten en opstaan.

Terug
Naar boven