AndroidHealthClinic

4x 600 watt lampen te koop zgan

Lumey

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Een tijdje geleden heb ik een 4 tal stuks 600 watt lampen op de kop getikt, maar door omstandigheden zijn ze nooit gebruikt.

Het is een Phillips SON-T plus lamp.

Je mag ze hebben voor 30 euro per stuk. Het zijn er 4.

Ze zien er ongeveer zo uit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zit de trafo er ook bij? kappen?

Krijg ik er ook wat zaadjes bij? Want aan alleen lampen heb ik niks.

Wat ik me nu ff afvraag he, als je alles uitrekent: lampen, andere spullen, zaadjes, middelen om groei te verhogen, elektriciteitrekening, etc. Kom je dan nog steeds aan een winst uit bij zelfkweek tegenover aankoop van het eindproduct? Niet dat ik nog rook, maar wilde het gewoon graag weten. En ik heb het over 2 planten ofzo.

Wat ik me nu ff afvraag he, als je alles uitrekent: lampen, andere spullen, zaadjes, middelen om groei te verhogen, elektriciteitrekening, etc. Kom je dan nog steeds aan een winst uit bij zelfkweek tegenover aankoop van het eindproduct? Niet dat ik nog rook, maar wilde het gewoon graag weten. En ik heb het over 2 planten ofzo.

pas bij een plantje of 20 begint het interessant te worden. 20 plantjes : 7 a 8 ons a 300 euro verkoopwaarde : 2100 euro nou daar kan je makkelijk 20 stekkies een hok en lampen voor kopen.

En dan hou je nog geld over.

• Topic Starter Topic Starter
pas bij een plantje of 20 begint het interessant te worden. 20 plantjes : 7 a 8 ons a 300 euro verkoopwaarde : 2100 euro nou daar kan je makkelijk 20 stekkies een hok en lampen voor kopen.

En dan hou je nog geld over.

Idd. En als je eenmaal in het begin geinvesteerd hebt in die spullen zoals BIG-T al noemde, groeimiddel,lampen en ook nog ventilatoren, isolatiemateriaal etc etc dan ben je binnen de 2e oogst wel winstgevend of speel je gelijk.De 1e oogst maak je meestal verlies.

Vanwaar die vraag BIG-T,heb je soms een zolderkamer over?:D

Ik ken iemand die dit doet en een dikke mercedes rijd.

Ik heb nog wel wat loze ruimte op mijn studenkamer :D

wat ik me afvraag, verkoop je die shit dan gewoon aan coffeeshops, of gewoon aan "contacten" opzich klinkt het best interessant en als je het niet te groot doet (25 plantjes ofzo) zul je niet zo snel gepakt worden lijkt me.

wat ik me afvraag, verkoop je die shit dan gewoon aan coffeeshops, of gewoon aan "contacten" opzich klinkt het best interessant en als je het niet te groot doet (25 plantjes ofzo) zul je niet zo snel gepakt worden lijkt me.

Coffeshop is k*t om aan te verkopen, die lopen altijd te zeuren over takjes en blaadjes die er nog in zitten enzo na het knippen. beter kun je het aan een handelaar verkopen. Kun je het zo na het knippen aan verkopen, hoef je dus niet eerst te drogen en hoef je niet zo moeilijk te doen met knippen want het gaat toch naar het buitenland. bij een shop vang je ongeveer 3200 - 3300 per kilo, bij een handelaar 2800 - 3100 per kilo, maar dan ben je het een uurtje na het knippen dus kwijt.

Terug
Naar boven