Fitness Seller

5 kg in 14 dagen

hardbody

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
101kg
Vetpercentage
7%
Ik ben al 2 weken bezig met winstol+deca kuur,resultaat mag er wel zijn;5kg aangekomen(nauwelijks vocht)ben dus zeer tevreden over de kuur.Ik wil nog 4 weken doorgaan met deca en daarna iets anders gebruiken om gewenning te voorkomen terwijl ik nog 6-8 weken door wil gaan met winstrol depot.Wat vvor steroide kan ik gebruiken ter vervanging van deca?wat raden jullie mij aan?

Ik geloof dat dat hier al vaker gepost is, boldenone toch ? Anders ff searchen :)

• Topic Starter Topic Starter
OK,maar wat is het verschil tussen boldenone en deca?Is het verstandig dat vanaf week 6 te doen?

Hangt af van je lichaamstype.Als je een drogere physique hebt met laag vetpercentage is deca beter geschikt,heb je daarentegen een iets nattere physique met hoger vetpercentage neem je beter boldenone.

Das alles, vrij gequote naar Sylvester vanuit een andere oude thread :)

Mijn vetpercentage op dit moment is %7.

hardbody zei:
Ik ben al 2 weken bezig met winstol+deca kuur,resultaat mag er wel zijn;5kg aangekomen(nauwelijks vocht)ben dus zeer tevreden over de kuur.Ik wil nog 4 weken doorgaan met deca en daarna iets anders gebruiken om gewenning te voorkomen terwijl ik nog 6-8 weken door wil gaan met winstrol depot.Wat vvor steroide kan ik gebruiken ter vervanging van deca?wat raden jullie mij aan?

Boldonme heeft weinig nut want duurt 4 tot 6 weken voor het begint in te kicken en dan ga je al bijna stoppen er mee.
En de deca begint ook pas naar zo'n 4 weken goed te werken en dan wil je er nu ook al mee stoppen.
Denk als je iets anders wil gebruiken zou ik iets met een korte ester nemen zoals propionaat of tren maar weet niet wat je ervaring met steroiden zijn.

hardbody zei:

dit is toch je eerst kuurjte?

dan zou ik het gewoon eerst bij je deca en winstrol houden.

en 5 kg zeer netjes. waarom hou je geen log bij?

Nee,dit word mn derde kuurtje,mn laatste kuur was 1,5 jr geleden.

zooozo lekker duur

Terug
Naar boven