MuscleMeat

5 Mei: De soldaat van Oranje vocht niet voor niets..

Brutez

Huge Freak
Waardering
54
..want wij houden hem in ere met de rijms en beats.

Aangezien we vandaag onze vrijheid vieren is het een mooie gelegenheid om u een nummer aan te bieden dat gaat over de oorlog en vrijheid.

De beats zijn gemaakt door Seda en de raps worden verzorgd door Def P & Sores.

Hij is het downloaden en luisteren zeker waard. Misschien zet het je zelfs aan het denken.

klik

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gaat er iemand naar een bevrijdingsfestival?
Ik ga iedere dag naar een bevrijdingsfestival bielzen leggen kan aardig opluchten :D
Naar welk festival ga jij en wat is daar te beleven?

Assen:
Hoogtepunten Beef en Lange Frans en Baas B!
Voor de rest zal het wel bagger wezen en ik blijf er ook niet lang ben allergisch voor marok hatsjoe kanen :D

Ik ga vandaag ook naar bevrijdingsfestival..

• Topic Starter Topic Starter
Anders verneuk ff mijn topic door hier over lange swans en baas p te gaan lullen..

ReyMysterio zei:
Gaat er iemand naar een bevrijdingsfestival?
Ik ga iedere dag naar een bevrijdingsfestival bielzen leggen kan aardig opluchten :D
Naar welk festival ga jij en wat is daar te beleven?

Assen:
Hoogtepunten Beef en Lange Frans en Baas B!
Voor de rest zal het wel bagger wezen en ik blijf er ook niet lang ben allergisch voor marok hatsjoe kanen :D

Wie gaat er nou naar assen... :rolleyes: Ga dan naar Groningen

beef is goed man, heerlijk bandje :thumbs:

De enige beef die ik goed vind eindigt op stuk!

Var wat deed jij net in Assen dan je had geen succes he bij de coïtusshop je kunt geen rubbers kopen in XXXXXXXXXS :D

valt geen h**r te downloaden, kun je niet gewoon ff downloadable maken? enige wat je kan doen is luisteren :cool: wek goeie tekst :o

Whaha, jah Brutez, die jeugd van tegenwoordig heeft geen oor naar de goede oude OP. Tegenwoordig regeren Lange Baas en Frans B de straten!

• Topic Starter Topic Starter
Rob G zei:
Whaha, jah Brutez, die jeugd van tegenwoordig heeft geen oor naar de goede oude OP. Tegenwoordig regeren Lange Baas en Frans B de straten!

Ja het is jammer, de jeugd en de normale mens weet niet beter. Je kan het zo ook niet kwalijk nemen want wat niet op tmf komt kent men schijnbaar niet. Terwijl er zoveel betere artiesten zijn die echt vele niveau's hoger zitten.

Terug
Naar boven