AndroidHealthClinic

50 first dates

Dani

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
51
Lengte
1m64
Massa
58kg
Vetpercentage
16%
Anderhalf uur 'niets aan de hand'-filmpje. Een echte feelgood movie voor de dames. Mannen zijn gevoelig en ware liefde bestaat niet alleen maar overwint ook echt alles. (Hey, in films kan alles!)
Wil je tegemoet komen aan het verlangen naar romantiek van je vriendin en punten scoren? Neem haar hier mee naartoe, succes verzekert ;) Overigens heb je het zelf ook wel naar je zin, dit dankzij een flink aantal rake one-liners en de compleet debiele vrienden van Adam Sandler; een pinguin, een walrus en een ongelukkig getrouwde joint verslindende hawaiaan.
Lekker zitten, dom kijken.

Score van 1-10: een 7.5

Next: 11:11 the gate

Geen bloed,afgeschoten ledematen of maaiende miniguns? Laat dan maar.

haha cool, Dani als filmrecensent. Ga je nu alle films doen Dani?

Maar lijkt me wel een leuke film, om te huren, ik hou namelijk wel van 'wijvenfilms', heb Titanic ook 7x gezien ofzo :D

• Topic Starter Topic Starter
boogie zei:
haha cool, Dani als filmrecensent. Ga je nu alle films doen Dani?
Alleen nog deze week. Volgende week begint school, dan heb ik geen tijd meer om film te kijken :( Had dit eerder moeten bedenken, heb praktisch alle films gezien die hier draaien.

adam sandler .. heb het niet zo voor die kerel
anders is het wel leuk filmpje ... verstand op nul enzo :p

Man-Mountain zei:
Geen bloed,afgeschoten ledematen of maaiende miniguns? Laat dan maar.
Precies! :)

Een goede film heeft spectaculaire achtervolgingen, heftige explosies en veel schaars geklede vrouwen. Anders is het GEEN goede film.
Rambo 3 is een goede film, Schlindlers list niet. Om maar eens een voorbeeld te noemen.
Als mijn lieve schatje weer eens een wagonlading k*tfilms heeft gehuurd haal ik altijd een bult wiet en/of drank in huis. Want er is geen man op deze aardbol die nuchter een film als The Horsewhisperer heeft gezien zonder er mentaal aan onderdoor te gaan.

De romantische comedy vind ik nog het meest rampzalig. Vooral die met Julia Robberts erin (dat is dus eigenlijk iedere romantische comedy). :mad:

Lauw zei:
Precies! :)

Een goede film heeft spectaculaire achtervolgingen, heftige explosies en veel schaars geklede vrouwen. Anders is het GEEN goede film.
Rambo 3 is een goede film, Schlindlers list niet. Om maar eens een voorbeeld te noemen.
Als mijn lieve schatje weer eens een wagonlading k*tfilms heeft gehuurd haal ik altijd een bult wiet en/of drank in huis. Want er is geen man op deze aardbol die nuchter een film als The Horsewhisperer heeft gezien zonder er mentaal aan onderdoor te gaan.

De romantische comedy vind ik nog het meest rampzalig. Vooral die met Julia Robberts erin (dat is dus eigenlijk iedere romantische comedy). :mad:

Haha precies je moet echt verdoofd zijn om die paardenfilm te zien en van tevoren al 100% garantie van haar hebben dat je daarna zeker weten coïtus krijgt.

een pinguin, een walrus en een ongelukkig getrouwde joint verslindende hawaiaan.

Weet je zeker dat je het niet over Sesamstraat hebt? :D

Ik vond hem wel leuk maar ik ben het met Lauw eens dat romantische comedies zuigen. Het begint leuk maar draaid al snel uit op een sentimentele drama film... Maar er zaten idd wel wat leuke stukjes in die film!

bah 50 first date's. bout film. heb nog nooit zon ****ing trieste movie gezien. hoe verzinnen ze het om zon dom, achterlijk verhaal te schrijven.

Terug
Naar boven