Fitness Seller

500mg test e 8 of 10 weken

Weet je pas wanneer je het doet.
Maakt denk ik niks uit.

zet zelf test 2 keer per week zijn er die het een keer per week doen is wat je zelf het prettigste vind
en dan voor 8 weken of gewoon zolang zodat je vials op zijn

8weken is uiteraard beter voor je herstel als 10weken, je onderdrukt je axis namelijk minder lang.

Persoonlijk zou ik 2 keer per week 250mg zetten. En dan doorgaan zolang je groeit. Als je na 6 wken nog niets merkt waarom zou je dan doorgaan?? En als je na 8 weken nog steeds lekker aan het groeien bent waarom zou je dan stoppen?? Dus kijk gewoon hoe je er op reageert en aan de hand daarvan bepaal je hoelang je doorgaat.

8weken is uiteraard beter voor je herstel als 10weken, je onderdrukt je axis namelijk minder lang.

Je hebt gelijk, maar dat zou geen reden moeten zijn om voor een 8 weeker te gaan.
Als je na 7a 8 weken geen progressie meer maakt zou ik het erbij laten.
Zo wel, dan maar 10 weken.

Brutez was me voor :D goede uitleg kerel.

Persoonlijk zou ik 2 keer per week 250mg zetten. En dan doorgaan zolang je groeit. Als je na 6 wken nog niets merkt waarom zou je dan doorgaan?? En als je na 8 weken nog steeds lekker aan het groeien bent waarom zou je dan stoppen?? Dus kijk gewoon hoe je er op reageert en aan de hand daarvan bepaal je hoelang je doorgaat.

voila klaar en duidelijk gezegd. ben zelf ook voorstander van test keer per week 250mg te zetten. ;)

8 of 10 weken zal weinig verschil maken alleen als je UG spullen hebt en je hebt netjes je potje iedere keer afgemeten dan zou ik men potje lekker leegmaken tot 9 a 10 weken :P

en als je na 10weken nog groeit.... wanneer moet je dan stoppen :D

niet :D

just kidding ;) :p

• Topic Starter Topic Starter
Of ik verbeeld me het en het kan ook goed aan mijn vreetschema liggen maar het lijkt of het in de eerste week al aanslaat,en ook al 1,5 kg zwaarder.Naturel ging ik ook hard,zal zon kuur dan ook hard gaan.

Terug
Naar boven