Fitness Seller

Verkocht 50mm rubberen schijvenset, nieuw!

Wel uitverkocht en pas leverbaar in week 10

Voor beginners prima. Er staat belastbaar tot 400 kilo maar als je de helft daarvan doet loont het wel om een betere stang te kopen. Sowieso als je van plan bent echt zwaar te gaan in de toekomst kan je misschien beter gelijk in een goede baar investeren.

• Topic Starter Topic Starter
Voor beginners prima. Er staat belastbaar tot 400 kilo maar als je de helft daarvan doet loont het wel om een betere stang te kopen. Sowieso als je van plan bent echt zwaar te gaan in de toekomst kan je misschien beter gelijk in een goede baar investeren.

Op lange termijn wel, maar de meeste jongens komen nooit in de buurt van die 400kg :) of pas na veeeele jaren training. Dus als je nu bv nooit meer dan 200kg aan je baar hangt en nog niet teveel wilt investeren in prof materiaal is dat toch prima ;)

Dat is het hem nou juist, mijn werksets liggen er ver onder maar met DL ligt mijn rm toch rond de 200 en vandaar dat ik twijfel..... Ik zal wel eens zien.

Er zit een enorm verschil tussen 200 en 400kg......

Was me idd bekend, vandaar dat ik ook twijfel em met name door de dl

Klopt dat was precies mijn punt. Die 400kilo zou ik met een evengrote hoeveelheid zout nemen. Dat zo'n stang goedkoop is merk je echt wel.

Terug
Naar boven