XXL Nutrition

Gevonden 50mm schijven, olympische baar, halters en bench

RoeiBoot

Cool Novice
Waardering
0
gezocht: stevig bankje
nog enkele 50mm schijven (ook op zoek naar kleine schijfjes van 1-10kg)
olympische baar 50mm (liefst 220cm lang)
2x 50mm dumbell halters

Ben van Antwerpen maar kom ook vaak in Belgisch limburg.

Laatst bewerkt:
gezocht: stevig bankje
nog enkele 50mm schijven (ook op zoek naar kleine schijfjes van 1-10kg)
olympische baar 50mm (liefst 220cm lang)
2x 50mm dumbell halters

Ben van Antwerpen maar kom ook vaak in Belgisch limburg.

Ik heb die van helisports, 180cm lang. 15kg barbell.

Foutje sorrry

Foutje sorry

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
bump

-

Laatst bewerkt:
heb al wat schijven gevonden, maar nog op zoek naar wat extra schijfjes. Ook barbell en dumbells 50mm en bankje :)

bump :)

Ik heb thuis nog ergens een oude staan. Geen idee zo vanbuiten wat het merk of belastbaarheid is. Zelf ooit belast tot 210 kg maar heb hem al even niet in gebruik. Weet dat er 2 scheurtjes in de bekleding zaten dus als ik hem wegdoe zal het goedkoop zijn.

Eind januari heb ik wel redelijk wat schijven en een baar tekoop normaal (noorden van Belgisch Limburg)

Wat voor schijven? Zoek er nog van 25kg

Ik heb thuis nog ergens een oude staan. Geen idee zo vanbuiten wat het merk of belastbaarheid is. Zelf ooit belast tot 210 kg maar heb hem al even niet in gebruik. Weet dat er 2 scheurtjes in de bekleding zaten dus als ik hem wegdoe zal het goedkoop zijn.

Ah mooi, en van waar ben je?

---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:17 ----------

Eind januari heb ik wel redelijk wat schijven en een baar tekoop normaal (noorden van Belgisch Limburg)

Ah laat me zeker weten dan! mijn familie is van lommel, dus vlakbij :)

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:17 ----------

Wat voor schijven? Zoek er nog van 25kg

Ik zoek nog wat kleinere schijfjes. Heb er al van 15 en 20kg gekocht, maar nu zoek ik nog 10 - 5 - 2,5 - 1,25

Terug
Naar boven